Απαγορεύσεις
Ο κλάδος της υγείας ως επαγγελματικός κλάδος, είναι πολύ ιδιαίτερος.
Η λειτουργία πάσης φύσεως ιδιωτικών δομών υγείας λόγω της ειδικής φύσεως του αντικειμένου υπόκειται σε ξεχωριστούς:
- Νόμους (κώδικας ιατρικής δεοντολογίας Ν. 3418/2005 ΦΕΚ 287)
- Ξεχωριστές ρυθμίσεις των τοπικών ιατρικών συλλόγων
Σε ένα ιατρείο για παράδειγμα απαγορεύεται σύμφωνα με τον Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας να αναρτά οποιουδήποτε τύπου διαφήμιση στον φυσικό ή στον διαδικτυακό κόσμο.
Για να δείξουμε το μέγεθος των περιορισμών αξίζει να αναφέρουμε ότι ακόμη και οι πινακίδες που αναρτώνται στις εισόδους των πολυκατοικιών όπου εδρεύουν, πρέπει να είναι τυποποιημένες και συγκεκριμένων διαστάσεων, χωρίς διακοσμητικά στοιχεία και γενικά ομοιόμορφες ώστε να μην ξεχωρίζει κάποια.
Αν και το άρθρο αυτό απευθύνεται σε ιατρούς και τα παραπάνω στα οποία αναφερθήκαμε είναι κάτι περισσότερο από γνωστά, θεωρούμε ότι θα αναγνωστεί και από απλούς χρήστες του διαδικτύου που δεν ανήκουν στον ιατρικό κλάδο και γι‘αυτό ξεκινήσαμε με τον ανάλογο πρόλογο και τις απαραίτητες παραδοχές.
Επικοινωνήστε με την “κατασκευή Ιστοσελίδων zoom-out.gr” στην σελίδα “επικοινωνία” ή με άμεσο μήνυμα στο εικονίδιο chat κάτω δεξιά στην οθόνη σας. Απαντάμε σχεδόν αμέσως.
https://www.zoom-out.gr/contact/
Προβλήματα που δημιουργούν οι απαγορεύσεις
Οι παραπάνω απαγορεύσεις είναι λογικές, διότι το πνεύμα του νόμου είναι ότι οι γιατροί δεν είναι έμποροι. Ωστόσο δημιουργούν κάποια προβλήματα που θέλουμε να καταγράψουμε παρακάτω:
- Δεν μπορεί ένας γιατρός να προβάλλει (έστω με σεμνότητα και μετριοπάθεια) την εξειδίκευση και αυθεντία του σε κάποια τομέα της ειδικότητάς του (δημοσιεύσεις, δημοσιεύσεις pubmed, συμμετοχή σε έρευνα, σεμινάρια, συνέδρια, απόκτηση και χρήση ειδικών ιατρικών μηχανημάτων κλπ) και με αυτό τον τρόπο να επωφεληθεί ο ασθενής που αποζητά για το καλό της υγείας του αυτή την εξειδίκευση και τεχνογνωσία.
- Δημιουργεί “ψαλίδα” ανάμεσα σε “παλιούς” και “νέους” γιατρούς, με τους τελευταίους να μην μπορούν να ανταγωνιστούν την από στόμα σε στόμα φήμη (λόγω παλαιότητας και εμπειρίας) των πρώτων και τελικά με υπομονή και καρτερικότητα να περιμένουν να περάσουν τα χρόνια για να αυξήσουν την φήμη τους.
- Το κοινό που δέχεται τις υπηρεσίες υγείας ενός ιδιώτη γιατρού, ελλείψει σχετικού γνωστικού υπόβαθρου, δεν είναι σε θέση να κρίνει έγκυρα και δίκαια τους επαγγελματίες υγείας παρά μόνο υποκειμενικά και επιφανειακά με όρους έμπορος-πελάτης, περίπου όπως κάνει για έναν οποιονδήποτε ελεύθερο επαγγελματία. Το πρόβλημα σε αυτό είναι ότι η άποψη του κοινού – απουσία ιστοσελίδας των γιατρών- είναι ευκολότερα προσβάσιμη όταν κάποιος χρήστης ψάχνει πληροφορίες.
Επικοινωνήστε με την “κατασκευή Ιστοσελίδων zoom-out.gr” στην σελίδα “επικοινωνία” ή με άμεσο μήνυμα στο εικονίδιο chat κάτω δεξιά στην οθόνη σας. Απαντάμε σχεδόν αμέσως.
https://www.zoom-out.gr/contact/
Η λύση μέσα από την δημιουργία μιας ιστοσελίδας
Με μία δική σας ιστοσελίδα μπορείτε:
- Να συστήσετε/παρουσιάσετε τον εαυτό σας όπως σας αξίζει. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει στο διαδίκτυο ένα έγκυρο δημοσίευμα που μιλάει με ακρίβεια για εσάς και το ιατρικό βιογραφικό σας, αντί διάφορων ανεπίσημων αναφορών μέχρι και σε σχόλια ιστοσελίδων και εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης. Δεν είστε λίγοι που ανακαλύψατε “καφενειακές” συζητήσεις σε διαδικτυακά φόρουμ και γκρουπ κοινωνικών δικτύων να βρίθουν από επιστημονικές ανακρίβειες και υποκειμενικές γνώμες μέχρι και κριτικές (!) με ονομαστικές μάλιστα αναφορές σε συναδέλφους σας ή ακόμη και σε εσάς τους ίδιους. Είναι μία μοναδική ευκαιρία και κατά την γνώμη μου επιτακτική ανάγκη και ατομική υποχρέωση του κάθε γιατρού, να συστηθεί στο κοινό όπως πρέπει.
- Να παρουσιάσετε διακριτικά, με σεμνότητα, μετριοπάθεια και ταπεινοφροσύνη, μέσα στο πλαίσιο των νόμων και του κώδικα δεοντολογίας τις εξειδικεύσεις, τις υπηρεσίες, τις δημοσιεύσεις σας και τον εξειδικευμένο ιατρικό σας εξοπλισμό με τον σωστό τρόπο. Με λιτότητα, ακρίβεια και σαφήνεια, χωρίς πομπώδη λόγο, χωρίς στόμφο και φαντεζί εικαστικά που παραπέμπουν σε διαφήμιση.
- Να γράφετε και δημοσιεύετε άρθρα στην δική σας ιστοσελίδα. Άρθρα που βοηθούν το κοινό και ταυτόχρονα αναδεικνύουν την αυθεντία και το κύρος σας. Η συγγραφή ιατρικών άρθρων προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο το οποίο βομβαρδίζεται καθημερινά από ιατρικού περιεχομένου άρθρα και ειδήσεις οι συγγραφείς των οποίων δεν είναι ιατροί ούτε καν ανήκουν στον ευρύτερο επιστημονικό κόσμο. Αυτά τα άρθρα εκτός από την ιστοσελίδα σας, ενίοτε δύναται να δημοσιευθούν και σε ειδησεογραφικά websites ή διαδικτυακά μαγκαζίνο (ιατρικά ή μη).
- Με την δημιουργία μιας ιστοσελίδας η αναζήτηση των χρηστών του διαδικτύου γύρω από το όνομά σας ή γύρω από τις υπηρεσίες σας θα κατευθύνεται κυρίως σε αυτήν. Αυτό θα συμβεί επειδή μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα η google θα την κατατάξει υψηλότερα από τις τυχαία διάσπαρτες αναφορές στο όνομά σας, με αποτέλεσμα τον αυξημένο έλεγχό σας γύρω από το όνομά σας και την διασφάλιση έγκυρης πληροφόρησης του κοινού, μειώνοντας τα ανεύθυνα “παιχνίδια¨ της google με την φήμη σας.
- Google my Business – Χάρτες. Η google μέσα από την υπηρεσία της που ονομάζεται google my business (τα γνωστά pins επαγγελματιών πάνω στους χάρτες) δημιουργεί αυτόματα καταχώριση του ιατρείου σας και συχνά δημιουργεί από απλές ανακρίβειες έως αστεία αποτελέσματα (ονομασία, κατηγορία, άσχετες φωτογραφίες). Αν σε αυτό προσθέσουμε την δυνατότητα που δίνει η google στον κάθε χρήστη να τροποποιήσει μία πληροφορία σας ή απλώς να προσθέσει μία που πριν δεν υπήρχε (κι όμως, μπορεί!) ή να προσθέσει φωτογραφίες(!) στην αυτόματη καταχώρισή σας, καταλαβαίνουμε πόσο άμεση ανάγκη είναι για εσάς να πάρετε την καταχώριση στην ιδιοκτησία σας, να προστεθούν έγκυρες πληροφορίες (πχ η ιστοσελίδα σας, η σωστή κατηγορία κλπ), να διορθωθούν τα λάθη, να ασκείται περιοδικά έλεγχος και να γίνονται άμεσα τροποποιήσεις σε περιπτώσεις ανεύθυνης ενέργειας χρηστών. Όλα αυτά τα αναλαμβάνουμε εμείς στο πλαίσιο της συνεργασίας μας.
Επικοινωνήστε με την “κατασκευή Ιστοσελίδων zoom-out.gr” στην σελίδα “επικοινωνία” ή με άμεσο μήνυμα στο εικονίδιο chat κάτω δεξιά στην οθόνη σας. Απαντάμε σχεδόν αμέσως.
https://www.zoom-out.gr/contact/
Αν σας φάνηκαν ενδιαφέροντα τα παραπάνω και περιγράφουμε κάποια προβλήματα που ήδη έχετε εντοπίσει και πιστεύετε ότι χρήζουν λύσης, επικοινωνήστε μαζί μας. Θα χαρούμε να αφιερώσουμε όσο χρόνο χρειαστεί για να λύσουμε τυχόν απορίες σας και να σας κάνουμε μία διαφανή και ξεκάθαρη αναλυτική γραπτή προσφορά που θα καθορίζει και επεξηγεί όλα τα σημεία της συνεργασία μας.
0 Comments