fbpx

Κατασκευή Ιστοσελίδας για Ξενοδοχεία και Δωμάτια

Διαβάζεται σε 8 λεπτά

Η κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια κρύβει μύθους και διλήμματα, παρόλο που αφορά έναν από τους πιο δυνατούς οικονομικά κλάδους της χώρας μας.

Έναν κλάδο που ενώ συχνά τον ονομάζουμε ως “η βαριά βιομηχανία της χώρας μας” έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σίγουρα δεν είναι βιομήχανοι.

Ποικίλουν από τεράστιους εταιρικούς ομίλους, μεγάλα συγκροτήματα και μονάδες, μεγάλα αστικά ξενοδοχεία μέχρι και μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις επιπέδου μικρής ατομικής επιχείρησης.

Σε αυτό το άρθρο θα διαβάσετε για:

  • τις καλύτερες πρακτικές 
  • υπηρεσίες και τιμές
  • παλιές ή κακές ιστοσελίδες που δεν φέρνουν κρατήσεις και κέρδη
  • μία ιστορία επιτυχίας / mini case study και
  • θα προσπαθήσουμε να ξεκαθαρίσουμε μόνιμες απορίες των ιδιοκτητών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αλλά και μικρών ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων και δωματίων που θέλουν να αποκτήσουν ιστοσελίδα και συνεχώς το αναβάλουν.

Η εταιρεία μας zoom-out.gr, παρέχει κατασκευή ιστοσελίδων ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων/δωματίων σε ανταγωνιστικές τιμές, με αυτόνομες τεχνικές προώθησης (digital marketing),  με ενσωμάτωση μηχανισμού κρατήσεων (booking engine) και integration με πλατφόρμες (marketplaces – online travel agencies) όπως booking, trivago, expedia κ.α. 

Χρειάζομαι Ιστοσελίδα; To booking.com δεν είναι αρκετό;

Ένα μόνιμο δίλημμα της αγοράς του κλάδου υπηρεσιών φιλοξενίας-διαμονής, είναι αν η δημιουργία ιστοσελίδας είναι κάτι απαραίτητο ή αν αρκεί η εγγραφή σε πλατφόρμες (marketplaces) όπως είναι το booking.com.

Θα έχετε παρατηρήσει ότι πλέον οι χρήστες των πλατφορμών κρατήσεων, ειδικά στην Ελλάδα προσπαθώντας να πετύχουν την χαμηλότερη δυνατή τιμή για την διαμονή τους, παρακάμπτουν τις πλατφόρμες και δοκιμάζουν στην αναζήτηση της google την επωνυμία του ξενοδοχείου σας, πιστεύοντας ότι αρκετά ξενοδοχεία μερικές φορ΄ές προσφέρουν καλύτερες τιμές για απευθείας κράτηση. Δεν πρέπει να λείπετε από εκεί με ένα καλό website και μάλιστα βελτιστοποιημένο για τις αναζητήσεις.

Γενικά κυριαρχεί η άποψη:

  • αφού έχω facebook δεν θέλω ιστοσελίδα, 
  • αφού έχω booking και trivago δεν χρειάζομαι σελίδα,
  • αφού είμαι γραμμένος στον χρυσό οδηγό δεν χρειάζομαι ιστοσελίδα και ανεξάρτητη διαφήμιση

Η κατηγορηματική μας απάντηση είναι: ΝΑΙ, χρειάζεστε Ιστοσελίδα και ΟΧΙ, οι πλατφόρμες είναι μεν σπουδαίο κερδοφόρο κανάλι προώθησης αλλά δεν αρκούν.

Για ποιούς λόγους το ξενοδοχείο σας χρειάζεται website;

Οι κυριότεροι λόγοι είναι οι εξής:

  • Η Ιστοσελίδα σας, σας ανήκει! Το booking όχι
  • Eίναι μέρος της εταιρικής σας ταυτότητας
  • Είναι το κύριο κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη
  • Χωρίς ιστοσελίδα δεν μπορείτε να κάνετε marketing
  • Χωρίς δική σας σελίδα απλώς λαμβάνετε μέρος σε έναν διαγωνισμό μειοδοσίας
  • Για να είσαι έτοιμος για την επόμενη ημέρα
  • Κρατήσεις χωρίς αντίκρυσμα

Η Ιστοσελίδα σας, σας ανήκει.

Το booking και το trivago δεν σας ανήκουν.

Αλλάζουν ένα πρωί την πολιτική τους, τους όρους, την μηχανή αναζήτησής τους και πάει χαμένη μία ολόκληρη σεζόν μέχρι να ξαναβρείτε τον τρόπο να φέρετε πελάτες. Θέλετε παντοτινή εξάρτηση από τις μηχανές σύγκρισης τιμών;

Είναι μέρος της εταιρικής σας ταυτότητας

Στο facebook το ξενοδοχείο σας “έχει γαλάζιο χρώμα”, αυτό του facebook, και είναι ολόιδιο με του ανταγωνισμού σας. 

Στο booking είναι κίτρινο και είναι ίδιο με του ανταγωνιστή σας. Φανταστείτε να υπήρχε μία τηλεοπτική ή ραδιοφωνική διαφήμιση η οποία να αναφέρει μία προς μία 50 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. 

Χωρίς ιστοσελίδα η επιχείρησή σας δεν έχει ταυτότητα στον χώρο του διαδικτύου. Δεν μπορεί να ξεχωρίσει. 

Δεν μπορεί να δείξει μέσω της εταιρικής ταυτότητάς της ότι είναι ένα premium ξενοδοχείο για “ψαγμένους” με γερό πορτοφόλι τουρίστες ούτε ότι είναι φθηνά ενοικιαζόμενα δωμάτια για πολυήμερες διακοπές σε λογικές τιμές. 

Δεν μπορείτε να κάνετε marketing

Δυστυχώς, το να συμμετέχετε στις πλατφόρμες σύγκρισης ξενοδοχείων δεν λέγεται ακριβώς μάρκετινγκ. 

Είναι όντως μία προωθητική ενέργεια και πολύ αποδοτική κατά περίπτωση.

  • Marketing και προώθηση ξενοδοχείων είναι το να μπορείς να γράψεις ένα άρθρο στο δικό σου website, στην Σερβική γλώσσα με τίτλο και θέμα “5 Πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν επισκεφτείτε την Ελλάδα το 2021”. Το άρθρο αυτό θα προσελκύσει (θα φιλτράρει στην ουσία) στην ιστοσελίδα σας Σέρβους που έχουν σκοπό να έρθουν  στην χώρα μας.  Μετά από λίγες ημέρες μπορείς με “remarketing καμπάνια¨ (με την βοήθεια των cookies)  μπορείς να προβάλεις  σε αυτούς την διαφήμισή σας, την προσφορά σας, το βίντεό σας, τις κριτικές σας ή και όλα μαζί με διαφορά μερικών ημερών με την γνωστή πλέον τεχνική των cookies. 
  • Marketing και προώθηση ενοικιαζόμενων δωματίων είναι να κάνεις την δική σου facebook, google διαφήμιση στέλνοντας τους επισκέπτες δυναμικά, όπου εσύ θέλεις (και έμμεσα και στην καταχώρισή σας στις πλατφόρμες σύγκρισης τιμών αν σας συμφέρει) ακτινοβολώντας το δικό σας brand και στοχεύοντας στο δικό σας κοινό.

Διότι δεν γράφουν όλοι στις αναζητήσεις “ξενοδοχείο στην Μύκονο” αλλά “πολυτελές ξενοδοχείο στην Μύκονο”, “ενοικιαζόμενο διαμέρισμα με κουζίνα στην Χαλκιδική”, “Ενοικιαζόμενα δωμάτια με παιδική χαρά”, “hotels in greece with private beach”.

Φρόντισε το ξενοδοχείο σου να βρίσκεται εκεί, στα αποτελέσματα.

  • Marketing ξενοδοχειακών επιχειρήσεων είναι να χτίσεις την δική social media marketing στρατηγική και να στέλνεις την οργανική κίνηση (η δωρεάν επισκεψιμότητα από τα social media) στην σελίδα σου και εκεί να τους κάνεις πελάτες.

Όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν χωρίς ιστοσελίδα!

Η διαδικτυακή διαφήμιση πλέον είναι η οικονομικότερη και πιο επιδραστική επιλογή για μία επιχείρηση.

Ποτέ άλλοτε με 5-10 ή 20 ευρώ δεν μπορούσε μία επιχείρηση να απευθυνθεί σε τόσες χιλιάδες κοινό (reach) και μάλιστα τόσο στοχευμένο, και με ένα καλό website και στρατηγική να μετατρέψει κάποιους από αυτούς σε ενδιαφερόμενους και ακολούθως σε πελάτες (leads & conversion).

Χωρίς ιστοσελίδα πώς να κάνει μία ξενοδοχειακή επιχείρηση διαφήμιση; Που να στείλει τον επισκέπτη; Πώς θα επικοινωνήσει την εταιρική της ταυτότητα και θα αναδείξει τα χαρακτηριστικά της που την κάνουν κατάλληλη για το κοινό της.

Διαγωνισμός μειοδοσίας αντί να περάσει το μήνυμα μας

Η συμμετοχή στα hotel booking travel agencies, comparing booking engines & marketplaces  είναι ένας διαγωνισμός μειοδοσίας χωρίς έλεος.

Σίγουρα είναι πανέμορφα και λειτουργικά και σαν πελάτης μιλώντας από εκεί ξεκινώ τις περισσότερες φορές την αναζήτησή μου, εμπιστεύομαι τις κριτικές, τις φωτογραφίες, την ασφάλεια στις πληρωμές.

Ο τρόπος όμως που γίνεται η αναζήτηση δεν αφήνει περιθώρια σε μία ξενοδοχειακή επιχείρηση να ξεχωρίσει με το brand του και με “το μήνυμα” του παρά μόνο με τις τιμές του σε σχέση με αυτά που προσφέρει.

Ακούγεται δίκαιο, αλλά το εμπόριο δεν είναι έτσι.

Δεν γίνεται μία ξενοδοχειακή επιχείρηση να στερηθεί τον θεμελιώδη λίθο της επιχειρηματικότητας: Το marketing!

Το να πουλάς συναίσθημα και όχι λογική. Το να βρίσκεις πελάτες και από άλλα κανάλια εκτός από αυτά στα οποία συνωστίζονται όλοι.

Ο συνωστισμός στις πλατφόρμες συγκρισης θυμίζει ενοικίαση πάγκου στην λαϊκή. Ίδιος πάγκος, ίδια καρτελάκια με τιμές, όλοι μαζί φωνάζουν σχεδόν τα ίδια (τιμές), κι όλοι έχουν τα καλύτερα και τα φθηνότερα.

Αποδοτικό μεν, αλλά κάθε Σάββατο. Όταν δεν βρέχει. Και όταν τύχει ο πάγκος σε καλύτερο σημείο από τους ανταγωνιστές. Και κάθε λίγο παζάρια και αλλαγή ταμπέλας τιμών μόλις κάνει το ίδιο ο απέναντι.

Είναι απαραίτητο να συμμετέχεις στις πλατφόρμες σύγκρισης ξενοδοχείων, δεν γίνεται να λείπεις από το μεγαλύτερο κανάλι προώθησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της δεκαετίας μας, γι΄αυτό και η εταιρεία μας παρέχει την διασύνδεση και το integration των ιστοσελίδων που φτιάχνουμε με αυτά.

Δυστυχώς όμως μόνο με αυτά δεν μπορείς να ξεχωρίσεις και να περάσεις το δικό σου μήνυμα στο κοινό σου. 

Η συνηθισμένη διαδρομή των πελατών σου είναι αναζήτηση booking-> κριτικές & φωτογραφίες -> επιλογή -> πληρωμή. 

Εγώ προσωπικά όταν καταλήξω μετά από αναζήτηση σε κάποιο κατάλυμα που μου αρέσει, στέλνω και ένα μήνυμα στην ιστοσελίδα μήπως βρώ καλύτερη τιμή (και όντως έχω βρεί), ή έστω να ξεκινήσω μία επικοινωνία με την οποία θα σιγουρευτώ ότι θα έχω το δωμάτιο που είδα στις φωτογραφίες ή ότι δεν θα είναι στο ισόγειο, δίπλα στον δρόμο κλπ, .

Γιατί να μην συμβαίνει και το αντίστροφο;

Να βλέπει κάποιος την διαφήμισή σου ή να σε βρίσκει στην αναζήτηση της google και να πηγαίνει να σε αναζητήσει στο booking; Και αφού σε συγκρίνει να επιλέγει αν θα αγοράσει από την πλατφόρμα ή απευθείας από την ιστοσελίδα σου; Δεν έχεις περισσότερες πιθανότητες έτσι; 

Αν θελήσει κάποιος να σε βρει εκτός booking δεν μπορεί γιατί δεν έχεις ιστοσελίδα.

Ή αν έχεις είναι ακατάλληλη διότι δεν έχει μηχανισμούς marketing ώστε να κρατήσει τον επισκέπτη και να τον ωθήσει να κάνει μία ενέργεια όπως σύστημα κρατήσεων, messaging system, chat, email marketing, κουπόνι προσφοράς κ.α.

Ίσως ήρθε η ώρα να αντικατασταθεί η ιστοσελίδα που φτιάξατε την προηγούμενη δεκαετία και δεν φέρνει κρατήσεις και κέρδη.

Έτοιμος για την επόμενη ημέρα

Όπως έχουμε ξαναγράψει στο άρθρο “το site σου είναι το μόνο που σου ανήκει” (το link ανοίγει σε νέα καρτέλα) μία μέρα θα ξυπνήσουμε και το web δεν θα είναι πια το ίδιο, όπως έχει γίνει πολλές φορές άλλωστε και στο παρελθόν.

Δεν ξέρω τι ακριβώς θα γίνει τα επόμενα χρόνια. Ούτε τι μορφή θα έχει το web ούτε πως θα βρίσκουν πελάτες τα ξενοδοχεία.

Το σίγουρο είναι ότι κάτι θα αλλάξει.

Όταν αλλάξει πόσο έτοιμος θα είσαι να ξαναβρείς πελάτες;

  • Όταν έχεις βασίσει όλη σου την επιχείρηση σε ένα κανάλι μόνο προώθησης;
  • Όταν δεν υπάρχει άλλος τρόπος να σε βρουν;
  • Όταν στηρίχθηκες στην ανταγωνιστική τιμή
  • Και ξέχασες την στόχευση, το marketing, το brand και το συναίσθημα

Έχοντας μία ιστοσελίδα με στρατηγική και μηχανισμούς:

  • Είσαι πάντα έτοιμος και πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό σου για την επόμενη ημέρα
  • Έχεις ήδη ανακαλύψει νέα κανάλια και τρόπους προώθησης και εύρεσης νέων πελατών που ο ανταγωνισμός σου δεν γνωρίζει
  • Χτίζεις το κατάλληλο πελατολόγιο που απευθύνεται η επιχείρηση, το οποίο όντας ικανοποιημένο επαναλαμβάνει την αγορά, γίνεται πιστό στο brand που έχεις χτίσει και το επικοινωνεί αυθόρμητα από στόμα σε στόμα.

Κρατήσεις χωρίς “αντίκρυσμα”

Το ποσοστό που κρατάει η πλατφόρμα θα καθορίζεται πάντα σε σχέση με την θέση που έχει αυτή στην αγορά.

Το αν το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενά σας δωμάτια βρίσκονται στην Ελλάδα όπου η φορολογία είναι δυσβάσταχτη και το airbnb μαζί με την “πειρατεία” μείωσε τις τιμές στην περιοχή σας, αυτό δεν θα εμποδίσει το booking ένα πρωί να κάνει το ποσοστο 18% για παράδειγμα.

Παράδειγμα – Mini Case Study

Αν θέλετε να δείτε μία premium ιστοσελίδα που έχουμε φτιάξει, με τεράστια επισκεψιμότητα και υψηλό αριθμό κρατήσεων και μεγάλα έσοδα δείτε το

https://legendarysuites.com/

Πρόκειται για premium δουλειά μας, σε ένα premium νησί (Μύκονος) με ένα υψηλού μπάτζετ υπερπολυτελές ξενοδοχείο (σουίτες) απίστευτο design, και υπηρεσίες.

Μπορείτε να δείτε στο πορτφόλιό μας (κλικ στο μενού) και άλλα ξενοδοχεία υψηλής κλα΄σης για τα οποία έχουμε κάνει ιστοσελίδες.

Παρόλα αυτά, στο mini case study μας θα ασχοληθούμε με ΄ένα άκρως αντίθετο παράδειγμα. Ένα επαρχιακό ξενοδοχείο (apartments) της βόρειας Ελλάδας, το οποίο έχει όλα τα προβλήματα που έχει το μέσο ελληνικό οικογενειακό ξενοδοχείο και που χρειαζόταν ειδική στρατηγική για να κατακτήσει τους δικούς του ξεχωριστούς στόχους με χαρακτηριστικά χαμηλότερο διαθέσιμο μπατζετ για ιστοσελίδα και marketing.

Το iraklitsa-apartments.gr μία ιστοσελίδα ξενοδοχείου που φτιάξαμε εμείς, βιώνοντας όλα τα αυτά τα προβλήματα του κλάδου έκανε το ΄άλμα και ξεπέρασε όλα τα προβλήματα που περιγράφουμε στο άρθρο.

Πρόκειται για ενοικιαζόμενα διαμερίσματα στην Νέα Ηρακλείτσα Καβάλας που στοχεύει σε οικογένειες που θέλουν να κάνουν πολυήμερες διακοπές σε χαμηλές τιμές

Η ιδιοκτησία του αποφάσισε ότι ένα μέρος των πελατών του θα πρέπει να έρχεται από την σελίδα του και όχι αποκλειστικά από τις πλατφόρμες σύγκρισης, και ανέθεσε αυτό το έργο σε εμάς.

Οι Στόχοι

Οι στόχοι μας ήταν οι εξής:

  • Ένα μέρος των πελατών να έρχεται από την σελίδα, απαλλαγμένο από τις κρατήσεις στις πλατφόρμας.
  • Οι πελάτες να μοιάζουν περισσότερο με το είδος που στοχεύει η επιχείρηση, διότι μικρές παρέες νεαρών που κάνουν κράτηση μέσω booking για ένα μόνο τριήμερο στερούν τις πολυήμερες διακοπές που θέλουν οι πελάτες μας. Στο παράδειγμα μάλιστα των νεαρών που ενίοτε γίνονται θορυβώδεις -διασκεδάζοντας εντός του ξενοδοχείου- αυτό στερεί και τον οικογενειακό χαρακτήρα και την φήμη που με κόπο έχει χτίσει η επιχείρηση εδώ και δεκαετίες.
  • Η επανάληψη της αγοράς. Παράπλευρος στόχος ήταν να δημιουργηθούν κανάλια προσωπικής επικοινωνίας ώστε να καλλιεργηθεί σχέση με τους πελάτες και να γίνουν χρόνιοι επισκέπτες. Αυτό βοηθάει και στον προγραμματισμό και σχεδιασμό της σεζόν από πολύ νωρίς και ελαχιστοποιεί τα κενά που θα προκύψουν. 
  • Να “ακτινοβολεί” η ιστοσελίδα άμεσα το ακριβές μήνυμα της επιχείρησης. Όπως έχουμε γράψει και στο ebook  μας (θα το βρείτε σε αυτό το link, ανοίγει σε νέα καρτέλα), με τα εργαλεία που διαθέτουμε όλες οι εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων, είναι πανεύκολο να φτιάξουμε μία σελίδα ομορφότερη ακόμη και από αυτήν του… Hilton. Μία τέτοιας αισθητικής σελίδα όμως με παρόμοιο λεκτικό περιεχόμενο και με διαφορετικών αναγκών CTA’s (Call to Action Buttons) θα έδιωχνε στο δευτερόλεπτο τους επισκέπτες που πιθανότατα έγραψαν στην αναζήτηση της Google “οικονομικά διαμερίσματα νεα ηρακλειτσα” ή “οικονομικά ενοικιαζόμενα διαμερίσματα νεα ηρακλειτσα”, και φυσικά έψαχναν όντως κάτι οικονομικό (πραγματικά κάντε μία δοκιμή τις λέξεις κλειδιά στην μηχανή αναζήτησης και δείτε τα αποτελέσματά μας).

Το αποτέλεσμα

  • Φτιάξαμε ένα όμορφο κατανοητό website χωρίς υπερβολές στο design 
  • Όλες οι πληροφορίες παρέχονται στην αρχική σελίδα διότι το 2020 δεν θα σας χαρίσουν εύκολα οι επισκέπτες το κλικ τους, και δεν θα μπουν σε άλλες σελίδες.
  • Περάσαμε το μήνυμά μας άμεσα στον επισκέπτη, ότι οι τιμές που θα βρει μπορεί να είναι καλύτερες από αυτές που περιμένει αν επικοινωνήσει άμεσα μαζί μας. 
  • Αυτό το κάλεσμα αποδείχτηκε αρκετά ισχυρό και έφερε πολλές εγγραφές στην φόρμα “make a reservation”.
  • Πολλοί από αυτούς επικοινωνούν άμεσα μέσω του chat κάνοντας ερωτήσεις για ημερομηνίες τιμές και ότι άλλο τους απασχολεί. 
  • Συνδέσαμε το chat με το facebook επομένως η ιδιοκτησία δεν έχανε κανένα μήνυμα λόγω διαφοράς ώρας αφού μπορούσε να απαντήσει ακόμη και σε μεταγενέστερο χρόνο.
  • Κάναμε στοχευμένες διαφημίσεις ανάλογα με την χώρα προέλευσης των τουριστών μας και την γλώσσα και ανάλογα με το social network που βρίσκονται οι περισσότεροι πελάτες μας σε κάθε χώρα.
  • Η ιστοσελίδα φτιάχτηκε σε 4 γλώσσες.
  • Καναμε Google my Business  στο οποίο κάνουμε συνεχώς ενέργειες ώστε να βγαίνιε πάντα ψηλά (συνήθως πρώτο). Διότι υπάρχει και στο Google my Business SEO
  • Και το σημαντικότερο: έγινε πολύ καλή βελτιστοποίηση (SEO) για να βγαίνει ψηλά στι μηχανές αναζήτησης. Και όντως στα περισσότερα keywords που φέρνουν πελάτες βγαίνει ψηλά στην αρχική σελίδα και μάλιστα είναι το μοναδικό  website ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων δωματίων και διαμερισμάτων. Τις υπόλοιπες θέσεις τις πιάνουν τα μεγαθήρια τους χώρου booking, trivago, tripadvisor, airbnb κλπ. 

Κόστος – Τιμή.

Το συγκεκριμένο website δεν έχει blog. Δεν χρειάστηκε δηλαδή συγγραφή άρθρων αφού τα κερδοφόρα keywords που στοχεύσαμε τα κατακτήσαμε αρκετά εύκολα με έξυπνο SEO. Επομένως το κόστος αφορούσε μόνο την κατασκευή, το SEO, το Google my Business, τους μηχανισμούς επικοινωνίας.

Η ιστοσελίδα αυτή κόστισε κάτω από 800€ + τα κόστη διαφήμισης.   

Δείτε εδώ ένα σύντομο και περιεκτικό case study (link):

  • Θα δείτε τι κάναμε 
  • πόσο κόστισε – τιμές, 
  • τα αποτελέσματα που έφερε 
  • Θα δείτε screenshots όπου φαίνεται η κατάκτηση των πρώτων θέσεων στις αναζητήσεις ανάμεσα σε μεγαθήρια του χώρου (booking, airbnb, spitogatos κλπ)

Επίλογος

Δυστυχώς (ίσως και ευτυχώς) το ελληνικό διαδίκτυο είναι γεμάτο από σελίδες ξενοδοχείων που φτιάχτηκαν την προηγούμενη δεκαετία.

Οι σελίδες αυτές δεν εμφανίζονται πουθενά, και αν εμφανιστούν και φέρουν κάποιους επισκέπτες δεν έχουν μηχανισμούς μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες.

Ιστοσελίδες με μόνη επικοινωνία έναν αριθμό τηλεφώνου, με δύο τρεις ερασιτεχνικές φωτογραφίες, χωρίς ξεκάθαρο CTA, με ακαταλαβίστικη δομή, με δαιδαλώδες menu, και αισθητικής που δεν αντανακλά το brand της επιχείρησης, επειδή χρησιμοποιήθηκε “τυφλά” ένα όμορφο (στην καλύτερη περίπτωση) template ιστοσελίδας.

Αν η σελίδας σας είναι κάπως έτσι ίσως ήρθε η ώρα να κάνετε κάτι.

Η κατασκευή ιστοσελίδας για ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια είναι μία απαραίτητη πλέον πρακτική.

Οι τιμές πλέον είναι τόσο χαμηλές σε σχέση με τα οφέλη της και ο ανταγωνισμός στην χώρα μας αρκετά χαμηλά ακόμη, που πραγματικά πρέπει να αρπάξετε αυτή την ευκαιρία.

Οι εξελίξεις δεν θα σας περιμένουν.

Photos by Dimitris Kiriakakis , Daan Huttinga on Unsplash

Της ίδιας κατηγορίας

Γιατί δεν πουλάει το ηλεκτρονικό μου κατάστημα;

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προχωράει με γοργούς ρυθμούς στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.  Πολλοί ιδιοκτήτες...

Κατασκευή Ιστοσελίδας και προώθηση για dj γάμων

Ιστοσελίδα και προώθηση dj γάμων. Ένας νέος κόσμος ευκαιριών μπροστά σας! Λέξεις κλειδιά: διαφήμιση προώθηση dj γάμων,...

Τι είναι οι Landing Pages και πως βοηθούν στα κέρδη σας

Τι είναι οι Landing Pages και πως βοηθούν στα κέρδη; Είστε σίγουροι πως σας συμφέρει να στέλνετε τους επισκέπτες σας...

Ιστοσελίδα για ιατρούς με ειδικές διακριτικές προωθητικές ενέργειες.

Απαγορεύσεις Ο κλάδος της υγείας ως επαγγελματικός κλάδος, είναι πολύ ιδιαίτερος.  Η λειτουργία πάσης φύσεως...

Το ΕΣΠΑ το Εcommerce και η χαμένη ευκαιρία

Θέλαμε από καιρό να γράψουμε ένα άρθρο για την κατάσταση του ecommerce και του ψηφιακού μετασχηματισμού φυσικών...

Η ιστοσελίδα σας είναι το μόνο που έχετε

Η ιστοσελίδα σας είναι το μόνο που έχετε Τα social media έρχονται και φεύγουν, η ιστοσελίδα σας...

Τιμή Προσφοράς για blog – Γιατί να έχεις ένα blog σήμερα;

Κατασκευή Blog Website σε Τιμή Προσφοράς - Γιατί να έχετε Blog; Τι είναι blog - Τι κέρδη έχει; Γιατί να έχω blog; 6...

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Zoom-Out.gr

Διαφημιστική Εταιρεία

Zoom Out Media Greece

Τηλέφωνα:

Βόλος 2421181898  

Αλεξανδρούπολη: 2551200211

Κινητό: 6983512146

(c) 2025 Zoom-Out.gr
ebook cover website creator

Δωρεάν Ebook

"Πριν αποκτήσεις το δικό σου website": Eλαχιστοποίησε λάθη και άσκοπα έξοδα. 

 

Έχετε εγγραφεί. Ελέγξτε το email σας (εισερχόμενα & ανεπιθύμητα)

responsive desgign logo icon

Δωρεάν Δείγμα

Ακολούθησε τις απλές οδηγίες που θα λάβεις και θα φτιάξουμε δωρεάν δείγμα της δικής σου ιστοσελίδας!

Θα σου ζητηθεί λογότυπο & φωτογραφίες (αν έχεις), καθώς και μερικές πρώτες πληροφορίες για την επιχείρησή σου.

 

Έχετε εγγραφεί. Ελέγξτε το email σας (εισερχόμενα & ανεπιθύμητα)

ebook cover website creator

Δωρεάν Ebook

Όσα πρέπει να γνωρίζεις, για να ελαχιστοποιήσεις λάθη και άσκοπα έξοδα. Ούτε σε εμάς αρέσουν τα spams...

Ευχαριστούμε! Έχετε εγγραφεί.