Hλεκτρονικό Κατάστημα

Περιεχόμενα

Παρακάτω θα βρείτε:

  • Ποιους αφορά
  • Χαρακτηριστικά
  • Διαχείριση καταστήματος
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Τιμές
  • Ενδιαφέρουσα προσφορά

Ecommerce Plan

Κατασκευή ή αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος

Το πακέτο κατασκευής ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος φτιάχτηκε για αυτούς που:

  • ήδη έχουν φυσικό κατάστημα πώλησης προϊόντων
  • δεν έχουν φυσικό κατάστημα και θέλουν μόνο ιστοσελίδα
  • έχουν ιστοσελίδα αλλά θέλουν να την αναβαθμίσουν, και να αποφέρει έσοδα

Περιλαβάνει ό,τι και το premium πακέτο μας, γι’αυτό παρακάτω περιγράφουμε μόνο τα έξτρα χαρακτηριστικά.

Είναι η απαιτητικότερη κατηγορία websites διότι:

  • έχει τον υψηλότερο ανταγωνισμό 
  • έχει περισσότερα έξοδα 
  • για να πετύχεις πρέπει να τα κάνεις όλα σωστά και να επιμείνεις. Δεν γίνεται να υπάρχουν παραλείψεις και να ελπίζουμε να υπάρχουν πωλήσεις.

Features

Δημιουργία Ηλεκτρονικού καταστήματος – Χαρακτηριστικά του Πακέτου

Ότι και το Premium

Το πακέτο κατασκευής eshop, περιλαμβάνει ότι και το Premium πακέτο μας και πολλές extra αναβαθμίσεις. 

Abandoned cart emails

Email σε όσους έβαλαν προϊόντα στο καλάθι, και δεν συνέχισαν το checkout.

Σύστημα πληρωμών

Πολλαπλές επιλογές πληρωμών, easy checkout εύκολες πληρωμές, guest checkout.

Premium Ταχύτητες

Premium Paid cache plugins για μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτωσης.

Products SEO

Βελτιστοποίηση των σελίδων των προϊόντων για υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης. 

Coupons & discounts

Εκπτωτικά κουπόνια μέσω newsletter ή pop up, ή διαφημίσεων κλπ.

Μarketplaces

Επεξεργασία της database των προιόντων για διασύνδεση με skroutz και  best offer.

Βacklinks (SEO)

Δημιουργία backlinks με φυσιολογικό τρόπο και όχι μαζική αγορά με ρίσκο.

Εισαγωγή προϊόντων

Δωρεάν εισαγωγή απεριόριστων προιόντων αυτόματα & μέχρι 20 χειροκίνητα.

Schema markup

Rich Snippet, δηλαδή εμπλουτισμένες ετικέτες  προϊόντων στις αναζητήσεις.

Google Merchant

Είσοδος στο Google Merchant, αν καταστεί απαραίτητο. Επικοινωνήστε για λεπτομέρειες.

Άλλες Γλώσσες

Δυνατότητα μετάφρασης σε άλλες γλώσσες

Αυτοματοποιημένες διαδικασίες – Έυκολη διαχείριση

Απολαύστε την διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματός σας από την άνεση του προσωπικού σας χώρου, καθώς αυτό πουλάει για εσάς.

Εύκολη διαχείριση

  • Φιλικό περιβάλλον 
  • Εκπαίδευση στην διαχείριση
  • Δυνατότητα διαχείρισης απο εμάς

Εύκολη εισαγωγή προϊόντων

  • Τροποποίηση υφιστάμενων προϊόντων
  • Αλλαγές τιμών, δημιουργία  προσφορών & κουπονιών
  • Δυνατότητα σύνδεσης με υπάρχον  ERP φυσικού καταστήματος ή εγκατάσταση καινούργιου.

Πρόσβαση σε πληροφίες παραγγελιών & στατιστικά

  • Ιστορικό των παραγγελιών
  • Στατιστικά επισκεψιμότητας και πωλήσεων

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ

  • Στόχος μας είναι να γεφυρώσουμε το χάσμα ανάμεσα στον κατασκευαστή ιστοσελίδων και τον ιδιοκτήτη.
  • Να εξαφανίσουμε τα ψιλά γράμματα, τις κρυφές και ανεξήγητες χρεώσεις και όλα τα σκοτεινά σημεία που οφείλονται στην άγνοια του πελάτη.
  • Να παρέχουμε τις ίδιες υπηρεσίες που απολαμβάνουν τεράστιες εταιρίες αλλά σε μικρότερη κλίμακα και μπάτζετ.

ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΟΤΑΝ

  • Ένας ταλαντούχος μπλόγκερ βρίσκει τον δρόμο του χάρη στο website που του φτιάξαμε εμείς.
  • Όταν ένας ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης πολλαπλασιάζει τα έσοδά του επειδή είδε την δυναμική του διαδικτύου και έκανε την υπέρβαση κατατροπώνοντας τον ανταγωνισμό.
  • Όταν εμπνέουμε αυτόν που έχει ωραίες ιδέες αλλά ποτέ δεν τόλμησε να υλοποιήσει μία από αυτές.

F.A.Q.

Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί ένα eshop είναι η απαιτητικότερη κατηγορία;

  • Είναι ακριβότερο στην κατασκευή του.
  • Χρειάζεται συνεχή συνεργασία με την εταιρεία που το φτιάχνει και που το προωθεί, που σημαίνει κάποια μικρά (ή και μεγάλα) έξτρα μηνιαία έξοδα.
  • Απαιτεί καθημερινή ενασχόληση σου ή κάποιου υπαλλήλου σου με το ανάλογο κόστος σε ώρες ή χρήμα.
  • Είναι απαιτητικότερο σε hosting από ότι ένα απλό website μιας τοπικής επιχείρησης προβολής προιόντων ή υπηρεσιών.
  • Είναι απαιτητικότερο σε γνώσεις κατασκευής ιστοσελίδων και γνώσεις εφαρμογής ενεργειών digital marketing από την εταιρεία που θα το φτιάξει.
  • Δυσκολότερο στην κατασκευή και την γενικότερη διαμόρφωσή του στην:
    • εισαγωγή προιόντων
    • εγκατάσταση συστήματος πληρωμών
    • Διαμόρφωσή του ώστε να μπορεί να εισαχθεί σε marketplaces τύπου skroutz, best offer κλπ
  • Πολλά διλήμματα και λήψεις αποφάσεων:
    • “Πλατφόρμα” – CMS ή Framework στο οποίο θα υλοποιηθεί
    • Στοκ προϊόντων σε ιδιόκτητη αποθήκη ή dropshipping
    • Διαχείριση αποθήκης και προιόντων
    • Μέθοδοι πληρωμών
    • Αποστολές – παραλαβές
    • Πολιτική επιστροφών
    • Νομικά & λογιστικά θέματα
    • Προώθηση στην Ελληνική ή την παγκόσμια αγορά

Ίσως το σημαντικότερο που πληρώνεις όταν ζητάς να σου φτιάξουν eshop είναι η συνεργασία με κάποιους που γνωρίζουν τις καλύτερες πρακτικές και τις ανάλογες λύσεις και σε γλιτώνουν από λάθη και καθυστερησεις.

Μπορώ να έχω άλλες τιμές χονδρικής για b2b πωλήσεις;

Ναι. Αυτό μπορρεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Μπορούμε για παράδειγμα να κάνουμε τους πελάτες σας στους οποίους πουλάτε χοντρικά να συνδέονται με ειδικό λογαριασμό με τον οποίο θα βλέπυν ειδικές τιμές μόνο για αυτούς.

Θα έχει όλα τα χαρακτηριστικά που συναντώ στα αγαπημένα μου ηλεκτρονικά καταστήματα;

Ναι. Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα ενσωματώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και τις καλύτερες πρακτικές που αυτό το διάστημα φέρνουν έσοδα και βελτιώνουν την εμπειρία χρήσης. Υπάρχουν οι παρακάτω δυνατότητες:

  • Εγγραφή μέλους – πελάτη (Sign In, Log in, Google & Facebook login)
  • Aποστολής κωδικού στο email σε περίπτωση απώλειας κωδικού.
  • Εύκολη και γρήγορη ολοκλήρωση παραγγελίας χωρίς εγγραφή (guest checkout)
  • Wish list 
  • Δυνατότητα του πελάτη να βλέπει την καρτέλα του και το ιστορικό των παραγγελιών του.
  • Ενημέρωση  μέσω email για την κατάστασης της παραγγελίας του
  • Υπολογισμός ταχυδρομικών εξόδων βάσει βάρους και γεωγραφικής ζώνης.
  • Ασφάλεια πληρωμών 
Γιατί είναι ασφαλείς οι πληρωμές;

Οι πληρωμές είναι ασφαλείς επειδή λαμβάνουν χώρα εκτός της σελίδας σας, σε ασφαλείς και ευρείας αποδοχής και εμπιστοσύνης από όλους τους χρήστες του διαδιακτύου εταιρείες.

Για παράδειγμα, όταν κατά την πληρωμή ανοίγει ένα νέο παράθυρο που ανήκει στην ευρείας αποδοχής και εμπιστοσύνης εταιρεία paypal, ή της πλατφόρμας κάποιας πιστωτικής κάρτας ή τράπεζας, είναι πολύ πιο έυκολο να νιώσει ασφάλεια και να συνεχίσει ο επισκέπτης την αγορά.

Αντίθετα, αν πρέπει να πληρώσει μέσα σε ένα άγνωστο site που βλέπει για πρώτη φορά θα είναι πάρα πολύ καχύποπτος και το πιθανότερο είναι να μην ολοκληρώσει την πληρωμή. 

Επιπροσθέτως, το πρωτόκολο https  (πιστοποιητκό ssl) που εγκαθιστούμε σε όλα μας τα website, καθιστά κρυπτογραφημένη και ασφαλή την γενικότερη επικοινωνία.

To SEO για eshop διαφέρει;

Το SEO για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν διαφέρει από ότι αυτό σε ένα μη  ecommerce website.

Δυστυχώς όμως το να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό είναι τρομερά δύσκολο αφού όλοι έχουν περίπου το ίδιο  layout, παρόμοιους τίτλους, παρόμοιες περιγραφές, παρόμοιες φωτογραφίες κλπ. Είναι δηλαδή στα βασικά SEO χαρακτηριστικά των προιόντων οι περισσότεροι ανταγωνιστές ισότιμοι.

Αυτός που θέλει να ξεχωρίσει στο  SEO τον περιμένει πολύ δουλειά. Θα πρέπει να είναι σε όλα καλύτερος (seo friendly  τίτλοι περιγραφές, περισσότερες φωτογραφίες  τεχνικά χαρακτηριστικά, κρτικές πελατών) και να κάνει και ακόμη περισσότερα:

  • Συγγραφή άρθρων. Δεν είναι τυχαίο που ακόμη και εταιρίες τεράστιες που γνωρίζουμε από τις διαφημίσεις τους στην τηλεόραση έχουν ενεργό και ενημερωμένο blog.
  • Βελτιστοποίηση των category pages, όπου όλοι είναι συνήθως ίδιοι και συνήθως τις λεχουν παραμελημένες (μερικές φορές με  λάθος ονομασίες που δεν βοηθούν στο seo των product pages)
  • Βελτιστοποίηση στην ιεραρχική δομή των κατηγοριών και των προϊόντων. Η google αγαπάει την τάξη την συμμετρία την λογική δομή και το λογικό internal linking (εσωτερικών συνδεσμων ) των ιστοσελίδων
  • Βελτιστοποίηση ονομασιών κατηγοριών, προϊόντων, και tags για αποφυγή “κανιβαλισμού” στο seo. Ένα βασικό λάθος του ανταγωνισμού, είναι η αλληλοεπικάλυψη των παραπάνω με αποτέλεσμα να μπερδεύεται η μηχανή αναζήτησης. πχ Αν έχεις κατηγορία βάσεις υπολογιστών, προϊόν βάση υπλογιστών, και tag βάση υπολογιστών ούτε τον χρήστη βοηθάς (δεν ειναι αυτός ο σκοπός των tags και categories) ούτε την μηχανή αναζήτησης αφού δεν πρόκειται να σε κατατάξει και για τις τρείς σελίδες (και τα tags είναι σελίδες) που προανέφερα για το ίδιο λημμα  και μάλιστα θα μοιράσει την καταταξή σου και η υψηλότερη σου θέση για κάποιο από αυτά θα είναι χαμηλότερη από ότι αν ήταν μόνο του (keyword canibalisation). Συγνώμη αν κάτι είναι ακαταλαβίστικο στα παραπάνω. Μπορείει σιγά σιγά να τα κατανοήσετε όλα αυτά διαβλαζοντας τα άρθρα στο blog μας.
  • guest blogging . Συγγραφή δηλαδή άρθρων σε φίλιες ιστοσελίδες για άυξηση backlinks και επισκεψιμότητας
  • δημιουργία backlinks με φυσιολογικό τρόπο. 
  • Παρουσία στα Social media. Μπορεί η google να έχει δηλώσει ότι δεν μετράει τους συνδέσμους προς το site σας στα social media  ως backlinks ώς seo metric δηλαδη, δεν είπε όμως  ότι  δεν μετράει η συμπεριφορά του χρήστη που προήλθε από εκεί. Αν δηλαδή μπούν 500 χρήστες από το facebook  και ΔΕΝ φύηουν αμέσως και περιηγηθούν αρκετή ώρα και πατήσουν να δουν κάποια βιντεο κλπ αυτό για την google είναι μια θετική εμπειρία χρήσης. 
  • structure data schema markup. Το seo στο 2020 έχει να κάνει με τα user signals, δηλαδή την συμπεριφορλα των χρηστών. Αν θα σε διαλέξουν ανάμεσα σε άλλα ευρύματα και κάνουν κλικ, και η περιήγησή τους είναι πλούσια αυτό ειναι χρυσός! 
Ποιός θα διαχειρίζεται και θα ενημερώνει το ηλεκτρονικό μου κατάστημα;

Έχετε στην διάθεσή σας διάφορες επιλογές:

Μπορείτε να το κάνετε εσείς. Αυτό θα σας εξοικονομήσει χρήματα και θα σας εισάγει σε έναν νέο κόσμο. Τον κόσμο του  ecommerce. Η άμεση αυτή ενασχόλησή σας, ίσως γίνει η αφορμή για την επόμενη επιτυχημένη ιδέα σας.

Μπορείτε να την αναθέσετε σε έναν υπάλληλό σας, πχ σε κάποιον που ήδη εργάζετε στο φυσικό σας κατάστημα. 

Μπορείτε  να την αναθέσετε σε εμάς με ανάλογη χρέωση των υπηρεσιών μας. 

Σε κάθε περίπτωση, σας παρέχουμε την ανάλογη εκπαίδευση και υποστήριξη ώστε να μάθετε και να αφομιώσετε τις διαδικασίες διαχείρισης.

 

 

ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Ζητήστε πρωτότυπο δωρεάν δείγμα για το δικό σας site πριν αποφασίσετε αν θα συνεργαστούμε:

Ρωτήστε μας κάτι

Zoom-Out.gr

Η επιχείρησή σου αξίζει ένα κερδοφόρο website. Η απλή παρουσία στο διαδίκτυο δεν είναι αρκετή.

Έδρα: Βόλος - Θεσσαλία

(c) 2020 Zoom-Out.gr
ebook cover website creator

Δωρεάν Ebook

"Πριν αποκτήσεις το δικό σου website": Eλαχιστοποίησε λάθη και άσκοπα έξοδα. 

 

Έχετε εγγραφεί. Ελέγξτε το email σας (εισερχόμενα & ανεπιθύμητα)

responsive desgign logo icon

Δωρεάν Δείγμα

Ακολούθησε τις απλές οδηγίες που θα λάβεις και θα φτιάξουμε δωρεάν δείγμα της δικής σου ιστοσελίδας!

Θα σου ζητηθεί λογότυπο & φωτογραφίες (αν έχεις), καθώς και μερικές πρώτες πληροφορίες για την επιχείρησή σου.

 

Έχετε εγγραφεί. Ελέγξτε το email σας (εισερχόμενα & ανεπιθύμητα)

ebook cover website creator

Δωρεάν Ebook

Όσα πρέπει να γνωρίζεις, για να ελαχιστοποιήσεις λάθη και άσκοπα έξοδα. Ούτε σε εμάς αρέσουν τα spams...

Ευχαριστούμε! Έχετε εγγραφεί.