Πιστεύεις ότι φέρεσαι καλά στους πελάτες;

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο αλλά είναι πάντα ο πελάτης. Φέρσου του σαν να έχει πάντα δίκιο.

Διαβάζεται σε 3 λεπτά

  1. Μην υποτιμάς τον πελάτη. Κάνε τον να νιώσει ότι έχει αξία. 
  2. Συχνά μοιάζουν αφελείς επειδή έτσι είναι οι πελάτες. 
  3. Κανείς πελάτης δεν είναι “φτηνιάρης”. Ο λόγος που νομίζεις ότι θέλει “να πάρει τα πάντα δωρεάν” είναι επειδή δεν γνωρίζει την αξία του προϊόντος που του πουλάς. Φρόντισε με κάποιο τρόπο να την καταλάβει. 
  4. Μίλα του σα να εξηγείς σε πεντάχρονο παιδί χωρίς όμως να ξεχνάς το νο 1. 
  5. Ο πελάτης σου είσαι εσύ. Πριν μερικά λεπτά ήσουν κι εσύ πελάτης και σε μερικα λεπτά πάλι θα είσαι πελάτης σε κάτι άλλο. Δείξε ενσυναίσθηση και κάνε αυτοκριτική. 
  6. Μην εκνευρίζεσαι από την αδυναμία του να καταλάβει απλά πράγματα. Ούτως ή άλλως πολλές πρακτικές των πωλήσεων στηρίζονται σε αυτήν ακριβώς την αδυναμία των πελατών, του να μην καταλαβαίνουν “απλά” πράγματα.
  7. Μπορεί αυτό που πουλάς να έχει 8 gb ραμ αντί για 6 αλλά αυτό που τελικά θα πουλήσει το προϊόν  είναι το συναίσθημα και όχι η λογική, μην το ξεχάσεις ποτέ αυτό. 
  8. Απάντησε με σεβασμό και στις πιό αφελείς ερωτήσεις ακόμη κι αν είσαι σίγουρος ότι δεν θα αγοράσει. Πιθανότατα πιστεύεις ότι ούτως ή άλλως απαντάς με σεβασμό. Να ξέρεις όμως ότι εμείς οι πελάτες σου καταλαβαίνουμε ή έστω παρεξηγούμε κάθε παραμικρή σύσπαση του προσώπου σου.
  9. Προσφώνησε τον σωστά. Χρησιμοποίησε ενικό και πληθυντικό κατάλληλα.  Δεν μπορείς να μιλάς σε όλους στον ενικό ούτε σε όλους στον πληθυντικό. Το να μιλάς σε όλους στον πληθυντικό είναι μια safe επιλογή χωρίς ρίσκο, όμως την επόμενη φορά που θα μιλήσεις με teenager που σε αποκαλεί “bro” στον πληθυντικό θα δεις ότι αντί να τον κερδίζεις χάνεις ένα μικρό πλεονέκτημα.
  10. Αν έρθει να κατηγορήσει εσφαλμένα το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασε από εσένα, δώσε του λύσεις αντί να τον κατηγορήσεις ότι αυτός δεν έκανε κάτι σωστά. Θα καταλάβει μόνος του το λάθος μολις δει την λύση σου, και θα εκτιμήσει που δεν το ανέφερες ενώ προφανώς το ήξερες από την αρχή.
  11. Μελέτησε τα αποτελέσματά σου. Άλλαζε κάθε φορά μόνο ένα στοιχείο και μέτρα. Δεν έχεις καμία δικαιολογία αν ανακαλύψεις ότι διατηρείς μια κακή πρακτική μετά από 5 χρόνια. 
  12. Αν μιλήσει με αγένεια ή έστω δείχνει φορτισμένος, μην ταραχτείς. Συνέχισε στο ίδιο ευγενικό ύφος. Να είσαι σίγουρος ότι ακόμη κι αν δεν το δείξει θα μετανιώσει για τον τρόπο του και θα ξαναέρθει για να ανασκευάσει τις κακές εντυπώσεις που άφησε. Αν εκμεταλλευτείς την αγένεια του και τον “βάλεις στην θέση του” εκθέτοντάς τον σε παριστάμενους ίσως να νιώσεις ικανοποίηση, αλλά ο πελάτης δεν θα ξαναέρθει από ντροπή. Όλοι έχουν άτυχες στιγμές, πόσο μάλλον οι πελάτες μας. Έχεις αδικήσει και έχω αδικήσει με την αγένεια μου επαγγελματίες και το κατάλαβα μετά. Πόσο θα ήθελα να ήταν πιο επιεικής μαζί μου και να με άφηναν να επανορθώσω.
  13. Άκουσε το feedback τους. Ακόμη κι αν έχουν άδικο και δεν ισχύει αυτό που λένε για το προϊόν σου, αν έχεις το ίδιο feedback από πολλούς πελάτες τότε μάλλον κάτι έχεις κάνει λάθος ή δεν το επικοινωνείς σωστά.

Δημοφιλή άρθρα

Της ίδιας κατηγορίας

Πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος του TikTok #foryou

Πολλές εταιρείες διατηρούν τους αλγόριθμους προτάσεών τους ως ένα απόρρητο μυστικό. To tiktok αποκάλυψε μέρος των βασικών αρχών

Κανείς δεν θα κλέψει τις τιμές σας

Στρογγυλοποίηση τιμών ή charm prices;

Η “ψυχολογική τιμολόγηση” ή Psychological pricing στα αγγλικά, είναι μία μάρκετινγκ στρατηγική και βασίζεται στην...

Τι είναι το Digital Marketing

Ποιά είδη πρέπει να γνωρίζετε για να χαράξετε την στρατηγική marketing της Ιστοσελίδας σας. Φέρτε επισκέπτες κάνοντας Email, article, viral & social marketing

Διαστάσεις Φωτογραφιών Instagram Facebook & σε όλα τα Social Media

Google Maps – Google my Business – 4 Νέα Χαρακτηριστικά

Κινδυνεύουμε να γίνουμε γραφικοί πλέον, αλλά θα το επαναλάβουμε άλλη μία φορά.  Δεν γίνεται να απέχεις από το Google...

Τι είναι το TikTok. Το νέο trend του 2020 που ήρθε για να μείνει

Τι είναι το Τικ Τοκ,  το κοινωνικό δίκτυο που μπήκε τόσο ξαφνικά στην ζωή μας; Ας μάθουμε για το νέο trend μέσα...

Η αξία του ονόματος για ένα brand [βίντεο]

Το βίντεο είναι από την σκηνή που ο Ray με τον Dick συναντιούνται τυχαία, μερικά λεπτά αφότου έγινε η πώληση των μετοχών.

4 κανάλια marketing που συνήθως ξεχνάτε

Από την εποχή που το τρυπάνι ονομαζόταν “μπλακ εντ ντέκερ”, την εποχή που το εικονίδιο του internet explorer λεγόταν...

Τι είναι οι Landing Pages και πως βοηθούν στα κέρδη σας

Τι είναι οι Landing Pages και πως βοηθούν στα κέρδη; Είστε σίγουροι πως σας συμφέρει να στέλνετε τους επισκέπτες σας...

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Zoom-Out.gr

Η επιχείρησή σου αξίζει ένα κερδοφόρο website. Η απλή παρουσία στο διαδίκτυο δεν είναι αρκετή.

Έδρα: Σκενδεράνη 4 & Δημητριάδος Βόλος

Τηλ: 2421404989 - 2421200313 - 6947025578

(c) 2021 Zoom-Out.gr

ebook cover website creator

Δωρεάν Ebook

"Πριν αποκτήσεις το δικό σου website": Eλαχιστοποίησε λάθη και άσκοπα έξοδα. 

 

Έχετε εγγραφεί. Ελέγξτε το email σας (εισερχόμενα & ανεπιθύμητα)

responsive desgign logo icon

Δωρεάν Δείγμα

Ακολούθησε τις απλές οδηγίες που θα λάβεις και θα φτιάξουμε δωρεάν δείγμα της δικής σου ιστοσελίδας!

Θα σου ζητηθεί λογότυπο & φωτογραφίες (αν έχεις), καθώς και μερικές πρώτες πληροφορίες για την επιχείρησή σου.

 

Έχετε εγγραφεί. Ελέγξτε το email σας (εισερχόμενα & ανεπιθύμητα)

ebook cover website creator

Δωρεάν Ebook

Όσα πρέπει να γνωρίζεις, για να ελαχιστοποιήσεις λάθη και άσκοπα έξοδα. Ούτε σε εμάς αρέσουν τα spams...

Ευχαριστούμε! Έχετε εγγραφεί.