fbpx

Τι είναι οι Landing Pages και πως βοηθούν στα κέρδη;

Είστε σίγουροι πως σας συμφέρει να στέλνετε τους επισκέπτες σας στην Home Page ή μήπως να μάθετε από αυτό το ολοκληρωμένο άρθρο τι είναι οι landing pages;

Διαβάζεται σε 9 λεπτά

Οι Landing Pages ή “Σελίδες Προσγείωσης” στα ελληνικά,  θα φέρουν πωλήσεις και χρήματα στην επιχείρησή σας την οποία αντιπροσωπεύει η ιστοσελίδα σας. 

Τι θα διαβάσετε σε αυτό το άρθρο:

  1. Τι είναι Landing page
  2. Έχουμε Landing Pages χωρίς να το γνωρίζουμε
  3. Πώς δημιουργούμε μία καλή σελίδα προσγείωσης
  4. Τι πρέπει να έχει μια L.P  για να πετυχαίνει τον σκοπό της
  5. Landing pages και conversion rate
  6. Landing pages και SEO
  7. Μία σημαντική διευκρίνιση
  8. Παραδείγματα

Τι είναι Landing page

Landing page είναι μία σελίδα η οποία σχεδιάστηκε με σκοπό να οδηγήσει τον επισκέπτη να πραγματοποιήσει μία και μόνο ενέργεια, πχ μία αγορά, την συμπλήρωση μιας φόρμας, ή την δωρεάν δοκιμή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας κ.α.

 

 

 

Όπως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές, η αρχική μας σελίδα με τον τεράστιο όγκο πληροφοριών της δεν είναι αυτή που θα φέρει μια πώληση.

Κάποιοι επισκέπες θα φύγουν στο πρώτο δευτερόλεπτο, κάποιοι θα κάνουν scroll down και θα φύγουν μόλις βαρεθούν έστω και λίγο (το 2020 ο χρήστης είναι κορεσμένος και πιο απαιτητικός στα κλικ του), κάποιοι θα πατήσουν και δεύτερη σελίδα και ελπίζουμε αυτή να είναι σελίδα που πουλάει κάτι π.χ μία σελίδα προϊόντος ή έστω την σελίδα επικοινωνίας για να μας πάρει τηλέφωνο και να επισκεφτεί το φυσικό μας κατάστημα για να αγοράσει τις υπηρεσίες μας. 

Σε όλο αυτό το ταξίδι του χρήστη δεν έπαιξε μόνο ρόλο το πώς ήταν φτιαγμένη η σελίδα στην οποία αρχικά προσγειώθηκε (landing page) αλλά και η σελίδα αφετηρίας, ο τρόπος δηλαδή με τον οποίο κατέληξε σε εμάς. 

 

 

 

 

 

Για παράδειγμα αν είχε γράψει στην μηχανή αναζήτησης “σκληροί δίσκοι” και πάτησε στα ευρήματα την σελίδα μας η οποία πουλάει περιφερειακά ηλεκτρονικών υπολογιστών τότε πρόκειται για “καλό” κλικ (υψηλό buying intent) και “προσευχόμαστε” να μην μπερδευτεί με τις πολλές πληροφορίες της αρχικής μας σελίδας (κατηγορίες προσφορές και featured προϊόντα)  να καταλήξει στους σκληρούς δίσκους και να αγοράσει έναν. 

Αντίθετα αν προσγειώθηκε στην αρχική σελίδα μας από ένα instagram story τότε ο χρήστης αυτός είναι πολύ διαφορετικός από τον προηγούμενο δεν ξέρουμε τι ακριβώς ψάχνει και η συμπεριφορά του θα είναι τυχαία. 

 

 

 

 

Ανακεφαλαίωση του προβλήματος

 

Ας ανακεφαλαιώσουμε και ας “συνοψίσουμε” όλο το παραπάνω πρόβλημα ώστε να δούμε και την λύση του. 

Και στις δύο περιπτώσεις των παραδειγμάτων βλέπουμε πως προκειμένου να έχουμε πωλήσεις και όχι απλές επισκέψεις, υπάρχει η ανάγκη να δημιουργήσουμε landing pages – σελίδες προσγείωσης – ώστε να βρίσκουν γρήγορα οι επισκέπτες μας αυτό που θέλουν χωρίς να φεύγουν λόγω της υπερβολικής πληροφορίας,  παρέχοντας μάλιστα σε κάθε μία από αυτές και μία ενέργεια που μπορούν να κάνουν από την οποία θα επωφεληθούν (πχ έκπτωση).

 

Είχαμε Landing Pages χωρίς να το γνωρίζουμε…

 

Πριν μιλήσουμε για την δημιουργία νέων ειδικά σχεδιασμένων landing pages να διευκρινίσουμε ότι όλες μας οι υπάρχουσες σελίδες είναι κι αυτές στην ουσία landing pages και θα πρέπει να τις βελτιστοποιήσουμε.

Για παράδειγμα, σε κάποια eshop αξίζει τον κόπο να βλέπει ο χρήστης την category page στην αρχική σελίδα ενώ σε άλλα τις προσφορές της εβδομάδας και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία να είναι κρυμμένα στα μενού (αυτην την πρακτική εφαρμόζει και γνωστό δημοφιλές ηλεκτρονικό κατάστημα με μεγάλη επιτυχία).

Κάποια δημοφιλή καταστήματα πώλησης ενδυμάτων που αποτελούν αναφορά στον χώρο μόδα έχουν καταλήξει στο να έχουν στην αρχική σελίδα τους (η οποία σαφέστατα είναι μια landing page) τις τελευταίες τάσεις με μορφή άρθρου και παραπομπές στις κατηγορίες και τα  προϊόντα. 

 Η πλειοψηφία των χρηστών ζει όλη την εμπειρία αυτή μέσα από κινητές συσκευές και όχι από επιτραπέζιους υπολογιστές και αυτό έχει διαμορφώσει νέες τάσεις και νέες πρακτικές στον σχεδιασμό του “User Journey”, διότι οι πιθανότητες να φύγει ο επισκέπτης χωρίς να αγοράσει είναι τεράστιες.

 Νέες τεχνολογίες και πρακτικές προσπαθούν να τον κρατήσουν χωρίς περισπασμούς στον δρόμο προς την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών, π.χ quick view σε προϊόντα με άνοιγμα σε pop up χωρίς να χρειαστεί να μπουν σε νέα σελίδα ή quick login μέσω social media accounts για δωρεάν δοκιμή υπηρεσιών ή εγγραφής σε φόρμες κλπ.

 

 

 

 

Δημιουργία Landing Page.

 

Η όλη στρατηγική έχει ως εξής: 

 Έστω ότι θέλουμε να δημιουργήσουμε μία διαφήμιση για τους νέους laser εκτυπωτές μιας συγκεκριμένης γνωστής μάρκας που παραλάβαμε.

Μέχρι τώρα κάναμε για παράδειγμα ένα όμορφο banner και το προωθούσαμε μέσω facebook instagram (post και story). 

Το δίλημμα: Που να στείλουμε αυτούς που κάνουν κλικ; 

  1. Στην αρχική σελίδα; Οκ, δεν είναι κακή ιδέα αλλά ακόμη και αν εκεί έχουμε φροντίσει να είναι featured  οι νέοι εκτυπωτές όλοι αυτοί οι περισπασμοί της αρχικής σελίδας (πχ crazy offers, κουμπιά, φόρμες, categories κλπ) εκτρέπουν τον χρήστη από τον λόγο που αρχικά μπήκε.
  2. Στην κατηγορία “εκτυπωτές”; Καλή ιδέα κι αυτή αλλά εκεί πάλι θα αρχίσει να ασχολείται και με άλλα μοντέλα εκτυπωτών και όχι αυτά για τα οποία μπήκε, θα αρχίσει να χρησιμοποιεί τα φίλτρα, ίσως βρεί κάτι φθηνότερο “για να κάνει την δουλειά του” και θα μπει σε κάποια μηχανή σύγκρισης τιμών όπου ίσως να είστε ακριβότεροι και σύντομα ίσως ξεχάσει και τι ακριβώς έψαχνε.
  3. Στην product page; Επίσης μία καλή ιδέα και μάλιστα αποτελεί πολύ καλή πρακτική αν ο επισκέπτηςέχει οδηγηθεί σε αυτήν ψάχνοντας το συγκεκριμένο προϊόν π.χ στην αναζήτηση της Google (δείχνει υψηλή προθεση αγροάς “buying intent”). Όμως για το παράδειγμά μας με τους laser εκτυπωτές δεν είναι και τόσο καλή ιδέα. 
  4. Σε μία νέα σελίδα που θα παρουσιάζει τους νέους μας εκτυπωτές; Ναι, αυτή ειναι μία από τις καλύτερες πρακτικές ώστε να μην σπαταλήσουμε πολλά χρήματα στην χορηγούμενη διαφήμιση μας σε άσκοπα κλικ που δεν θα φέρουν πωλήσεις. Η σελίδα αυτή λέγεται σελίδα προσγείωσης και θα δούμε πως θα την κάνουμε να φέρνει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα.

 

 

 

 

Τι πρέπει να έχει μια landing page  για να πετυχαίνει τον σκοπό της.

 

Διάρθρωση Σελίδας Προσγείωσης

 

 

1. Χαμηλός Βαθμός Απόσπαση προσοχής

 

Η landing page μας θα πρέπει να έχει τα απολύτως απαραίτητα.

Μόνο αυτά που θέλουμε να δει ο χρήστης προκειμένου να αγοράσει ή να κάνει μία ενέργεια στον δρόμο προς την αγορά.

Ούτε καν μενού αν γίνεται! Ούτε καν footer. Ίσως το έχετε παρατηρήσει σε landing pages μεγάλων brands (αν όχι, ίσως τώρα που διαβάσατε αυτό εδω το άρθρο να αρχίσετε να το παρατηρείτε) δεν υπάρχει καν το μενού! Σε αρκετα μάλιστα δεν ειναι καν active  link το λογότυπο  (όταν του κάνεις κλικ δηλαδή δεν σε πάει στην αρχική σελίδα).

Έχω διαβάσει σε βιβλίο σχετικό με το digital marketing τον όρο “distraction ratio” (βαθμός απόσπασης προσοχής θα το μετέφραζα) η οποία μου άρεσε πολύ και θέλω να την χρησιμοποιήσω. 

 Επομένως αυτό που περιγράφω πιο πάνω λέγεται και ως εξής :

 

Οι landing pages πρέπει να έχουν χαμηλό distraction ratio. 

 

 

 

2. Τίτλος – Περιγραφή – Χαρακτηριστικά

 

Έναν σαφή τίτλο και μία περιγραφή στρατηγικά γραμμένη.

Δεν υπάρχει καλύτερη εμπειρία για έναν χρήστη όταν :

  • γράφει στην Google “άσπρα παλτό”,
  • να βγαίνει εύρημα με τίτλο “άσπρα παλτό”,
  • να το πατάει και να τον  οδηγεί σε landing page  με τίτλο “άσπρα παλτό” και ανάλογη περιγραφή,
  • να βλέπει φωτογραφίες από λευκά παλτό και
  • Call to Action (CTA) κουμπί που τον μεταφέρει σε φιλτραρισμένη category page με όλα τα άσπρα παλτό του ηλεκτρονικού καταστήματος ή
  • CTA κουμπί για για εγγραφή σε σχετικό newsletter, ή απόκτηση κωδικού προσφοράς της εν λόγω κατηγορίας ή για δωρεάν αποστολή του hardcopy καταλόγου της εταιρίας ή ότι άλλο σκεφτεί ένας έμπειρος μαρκετίστας .

 

Επομένως είναι απαραίτητος ένας σαφής τίτλος και μία ελκυστική περιγραφή που να δημιουργεί όρεξη για περαιτέρω περιήγηση στην σελίδα (πχ μία ερώτηση, ή η ανάδειξη ενός προβλήματος το οποίο φυσικά λύνει το προιόν ή η υπηρεσία μας) και να ακολουθούν τα χαρακτηριστικά του προϊόντος μας τα οποία είναι η λύση του προβλήματος (που αναγράφεται στην περιγραφή) το οποίο έφερε σε εμάς τον επισκέπτη.

Αυτή η σχέση προβλήματος και προσφερόμενης από εμάς λύσης πρέπει να παρουσιάζεται με σαφήνεια. Για παράδειγμα μπούμε να γράψουμε ή να δείξουμε με φωτογραφίες, βίντεο, infographic κλπ ότι:

  • Το παλτό μας είναι ζεστό και της μόδας του 2020. 
  • Ο εκτυπωτής μας έχει επαναγεμιζόμενα μελάνια και λύνει το πρόβλημα του να κοστίζει η αντικατάσταση ενός σετ μελανιών όσο ο ίδιος ο εκτυπωτής. 
  • Στo online λογισμικό μας ανεβάζει ο χρήστης μία φωτογραφία και με ένα κλικ εξαφανίζεται το background και δεν χρειάζεται να έχεις αγοράσει και εγκαταστήσει και εκπαιδευτεί στο photoshop και ανάλογα τεράστια offline προγράμματα.  

 

 

3. Call To Action

 

Να έχει σαφές και ελκυστικό call to action. Ένα κουμπί δηλαδή για να κάνει ο χρήστης μία ενέργεια (όχι κάτι βαρετό, αλλά κάτι που τον ενδιαφέρει π.χ buy it now, ή ένας κωδικός προσφοράς).

 

Να έχει μόνο ένα call to action (CTA). Όχι για παράδειγμα ένα κουμπί για product page/category και ένα άλλο για έκπτωση και έξτρα  CTA  για φόρμα για λήψη δωρεάν ebook κλπ. Ο στόχος της σελίδας θα πρέπει να είναι μόνο ένας.

Καλό είναι να υπάρχει  και δεύτερη φορά το ίδιο CTA . Αφού όλη μας η στρατηγική επικεντρώνεται στο να πατήσει το κουμπί ο επισκέπτης καλό είναι να μπει και δεύτερη φορά ώστε το scroll down να μην κάνει τον χρήστη και το ξεχάσει. 

 

 

 

4. Social Proof

 

Όσο και καχύποπτοι και να πιστεύετε πως είναι οι χρήστες σχετικά με την ειλικρίνεια και γνησιότητα των κριτικών που αναγράφονται σε ιστοσελίδες, αυτές παίζουν τεράστιο ρόλο. Αν θέλετε να είναι ακόμη ισχυρότερες μπορεί να έχουν αληθινά ονόματα και ίσως ακόμη και με αληθινό βίντεο (με την συγκατάθεση των εμφανιζόμενων).

Ένα τμήμα με κριτικές πελατών ισχυροποιεί λοιπόν την σελίδα προσγείωσης που φτιάχνουμε και της δίνει μεγαλύτερο κύρος.

 

5. Εγγύηση – Ασφάλεια 

 

Σε ένα τμήμα στην landing page καλό είναι να  αναγράφουμε όλες τις εγγυήσεις που παρέχουμε. Αυτές προκαλούν πολύ μεγάλο αίσθημα ασφάλειας στους δυνητικούς πελάτες μας. 

  • Εγγύηση επιστροφής χρημάτων,
  • Εγγύηση δωρεάν επισκευής,
  • Εγγύηση ότι αν απλώς αλλάξει γνώμη ο πελάτης παίρνει τα χρήματά του πίσω χωρίς περαιτέρω ερωτήσεις,
  • Όλα αυτά είναι σημαντικό να αναφέρονται γιατί δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτονόητα.

 

Παραλείψτε ό,τι δεν χρειάζεται.

Από τα παραπάνω στοιχεία που συνθέτουν μία καλή landing page προφανώς κάποια ίσως να μην χρειάζεται να χρησιμοποιηθούν.

Αν για παράδειγμα το brand  σας  είναι αναγνωρισμένο με υψηλό κύρος είναι ίσως άσκοπο να βάλετε κριτικές χρηστών (social proof).

Τι να χρησιμεύσουν τα reviews χρηστών όταν το προϊόν το φτιάχνει πχ η Google όπως θα δούμε σε ένα από τα παραδείγματα παρακάτω.

 

Πολλές εκδοχές της ίδιας σελίδας προσγείωσης. 

Προφανώς μπορούμε να δημιουργήσουμε πολλές εκδοχές της ίδιας landing page ανάλογα με το κοινό για το οποίο προορίζεται αλλάζοντας τα κείμενα ή το call to action κλπ.

 Για παράδειγμα (και αυτό είναι μια πολύ καλή πρακτική) σε Google Ads διαφήμιση όταν κάποιος γράφει “μποτάκια tTimberland νο 43”  είναι φανερό ότι θέλει να αγοράσει κι οχι απλως να τα δει για κάποιο άλλο λόγο.

 Στην περίπτωση αυτή προφανώς το Call To Action κουμπί μας πρέπει να είναι “Buy Now”, “προσθήκη στο καλάθι”, “δείτε το προϊόν” κλπ και πρέπει να σε κατευθύνει στην product page από όπου μπορεί να αγοράσει.

 Αντίθετα αν σε ένα instagram story κάποια κυρία βλέπει τυχαία την διαφήμιση μας για μποτάκια Timberland, ίσως να ήταν καλύτερα το CTA κουμπί να αφορά Subscription Form για λήψη κωδικού έκπτωσης.

 

Landing pages και conversion rate

Σύμφωνα με έγκυρα μέσα ενημέρωσης του χώρου του digital marketing (wordstream, hubspot), το μέσο conversion rate των landing pages σε όλους τους τομείς παγκοσμίως είναι περίπου 2.35%

 

 

 

 

Landing pages και SEO

Οι σελίδες προσγείωσης είναι λίγο δύσκολο να ανέβουν ψηλά στις αναζητήσεις. Ούτως ή άλλως ο κύριος λόγος ύπαρξης τους είναι οι διαφημίσεις και οι δημοσιεύσεις στα social media.

Δεν είναι ακατόρθωτο όμως αλλά πρέπει να γίνει βελτιστοποίηση για το SEO.

Αυτό μπορεί να βάλει σε ρίσκο τους στόχους που θέσαμε πιο πάνω.

 

 

Δωρεάν Εκπαίδευση

 

 

ZOOM-OUT.GR: ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ

Πριν περάσουμε σε μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα από μερικές φανταστικές landing pages που ενσωματώνουν με επιτυχία όλα τα παραπάνω απαιτούμενα elements θα ήθελα να κάνω μια σημαντική διευκρίνιση. 

Από την καθημερινή μου επικοινωνία με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες, βλέπω ότι στον χώρο τον μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων υπάρχει η πεποίθηση ότι όλες αυτές οι Digital Marketing στρατηγικές (όπως οι landing pages που αναλύουμε σε αυτο το άρθρο) προώθησης δεν είναι για αυτούς αλλά για τεράστιες επιχειρήσεις με τεράστια budget. 

 

Η απάντηση μας στην zoom-out.gr ειναι κατηγορηματικά αρνητική!

 

 

Το έχουμε ξαναγράψει ότι και η πιο μικρή επιχείρηση μπορεί να εφαρμόσει όλες τις σύγχρονες τεχνικές και στρατηγικές και να αυξήσει θεαμταικά τα έσοδά της.

 “Μία απλή ιστοσελίδα έτσι για την παρουσία στο διαδίκτυο” είναι σπατάλη χρημάτων και μία τεράστια χαμένη ευκαιρία!

 Και μια που μιλάμε για landing pages μη μου πείτε ότι οι μικρες επιχειρήσεις θέλουν να σπαταλούν το μικρό τους μπάτζετ σε:

  • κλικς που δεν φέρνουν πελάτες;
  • σε posts, stories και χορηγούμενες που στέλνουν τους επισκέπτες σε μια βαρετη και πολύπλοκη αρχική σελίδα χωρίς να πάρουν έστω το email ή να λάβουν ένα μήνυμα ή να δεχτούν ένα τηλεφώνημα, συμβάντα τα οποία αυτά είναι που θα ξεκινήσουν την διαδικασία της μετατροπής τους σε πελάτες.

 

Οι σύγχρονες αυτές πρακτικές αφορούν όλες τις επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες. Προφανώς οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις με μεγαλύτερα μπατζετ και μεγαλύτερο ανταγωνισμό θα επενδύσουν περισσότερα χρήματα για προωθητικές ενέργειες μεγαλύτερης κλίμακας, αλλά τα ποσά είναι ανάλογα.

Η μικρή και μεσαία επιχείρηση θα επενδύσει αντίστοιχης κλίμακας ποσά προσδοκώντας αντίστοιχης κλίμακας κέρδη. Και με δεδομένο τον “παρθένο” ανταγωνισμό ακόμη στην χώρα μας στο local business digital marketing, τα πράγματα είναι ακόμη πιο ευνοικά για εσάς.

 Διότι ο λόγος που είναι πίσω ακόμη ο ανταγωνισμός έχει να κάνει με την αφορμή της συγγραφής αυτής της παραγράφου. Ότι οι τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν πιστεύουν ότι οι σύγχρονες πρακτικές είναι γι’ αυτούς.

 Επομένως επιτρέψτε μου να χρησιμοποιήσω μια λαϊκή έκφραση των πωλήσεων και να σας προτρέψω να “προλάβετε!”.

 Κλείστε ένα ραντεβού να τα συζητήσουμε όλα αυτά στον χώρο μας. Σας υποσχόμαστε ότι η συνάντηση αυτή θα αλλάξει τον τρόπο που βλέπατε μέχρι τώρα το διαδίκτυο ως μέσο προώθησης της επιχείρησής σας.

 

Παραδείγματα

Ας δούμε μερικές καλές σελίδες προσγείωσης που ενσωματώνουν όλα αυτά που χρειάζεται μία ιστοσελίδα για να αυξήσει τις μετατροπές της.

 

 

 

 

 

 

 Webinar της Microsoft

 

 

 

 

Της ίδιας κατηγορίας

Πιστεύεις ότι φέρεσαι σωστά στους πελάτες; Δες αυτά τα 13 bullets

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο αλλά είναι πάντα ο πελάτης. Φέρσου του σαν να έχει πάντα δίκιο.

Google Maps – Google my Business – 4 Νέα Χαρακτηριστικά

Κινδυνεύουμε να γίνουμε γραφικοί πλέον, αλλά θα το επαναλάβουμε άλλη μία φορά.  Δεν γίνεται να απέχεις από το Google...

Κανείς δεν θα κλέψει τις τιμές σας

Γιατί σας συμφέρει να ανακοινώνετε τις τιμές σας. Για ποιόν λόγο δεν πρέπει να φοβάστε.

Επιτήδειοι εκβιάζουν επιχειρήσεις για την καταχώρισή τους στους χάρτες

Είναι αστείρευτη η φαντασία των επιτήδειων που προσπαθούν τηλεφωνικά να αποσπάσουν χρήματα από τα θύματά τους.  Η...

Πώς βάζω την επιχείρησή μου στους χάρτες Google Maps

Η προσθήκη επιχείρησης στους χάρτες της google γνωστή ως υπηρεσία google my business η οποία πλέον ονομάζεται Google...

Branding Τι είναι [+Βίντεο]

Σύμφωνα με τον American Marketing Association, το brand είναι “ένα όνομα, ένας όρος, ένα σχέδιο, ένα σύμβολο ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό το οποίο

Τιμή Προσφοράς για blog – Γιατί να έχεις ένα blog σήμερα;

Κατασκευή Blog Website σε Τιμή Προσφοράς - Γιατί να έχετε Blog; Τι είναι blog - Τι κέρδη έχει; Γιατί να έχω blog; 6...

Κατασκευή Ιστοσελίδας και προώθηση για dj γάμων

Ιστοσελίδα και προώθηση dj γάμων. Ένας νέος κόσμος ευκαιριών μπροστά σας! Λέξεις κλειδιά: διαφήμιση προώθηση dj γάμων,...

Διαστάσεις Φωτογραφιών Instagram Facebook & σε όλα τα Social Media

Διαστάσεις εικόνων Social Media. Instagram, Facebook και Twitter. Λίστα με μεγέθη και αναλογίες διαστάσεων

Στρογγυλοποίηση τιμών ή charm prices;

Η “ψυχολογική τιμολόγηση” ή Psychological pricing στα αγγλικά, είναι μία μάρκετινγκ στρατηγική και βασίζεται στην...

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Zoom-Out.gr

Διαφημιστική Εταιρεία

Zoom Out Media Greece

Τηλέφωνα:

Βόλος 2421181898  

Αλεξανδρούπολη: 2551200211

Κινητό: 6983512146

(c) 2024 Zoom-Out.gr

ebook cover website creator

Δωρεάν Ebook

"Πριν αποκτήσεις το δικό σου website": Eλαχιστοποίησε λάθη και άσκοπα έξοδα. 

 

Έχετε εγγραφεί. Ελέγξτε το email σας (εισερχόμενα & ανεπιθύμητα)

responsive desgign logo icon

Δωρεάν Δείγμα

Ακολούθησε τις απλές οδηγίες που θα λάβεις και θα φτιάξουμε δωρεάν δείγμα της δικής σου ιστοσελίδας!

Θα σου ζητηθεί λογότυπο & φωτογραφίες (αν έχεις), καθώς και μερικές πρώτες πληροφορίες για την επιχείρησή σου.

 

Έχετε εγγραφεί. Ελέγξτε το email σας (εισερχόμενα & ανεπιθύμητα)

ebook cover website creator

Δωρεάν Ebook

Όσα πρέπει να γνωρίζεις, για να ελαχιστοποιήσεις λάθη και άσκοπα έξοδα. Ούτε σε εμάς αρέσουν τα spams...

Ευχαριστούμε! Έχετε εγγραφεί.