Η ιδέα πίσω από την υπαρξη του domain authority βασίζεται στην παρατήρηση ότι νέα άρθρα σε παλιά εδραιωμένα websites έχουν καλύτερη κατάταξη, αλλά και σε έρευνες πάνω στην κατάταξη των πρώτων αποτελεσμάτων της Google.
Αυτο φυσικά δεν σημαίνει ότι οι παλιές ιστοσελίδες έχουν προβάδισμα στο SEO μόνο και μόνο επειδή είναι παλιές. Το domain authority δεν είναι δείκτης παλαιότητας.
Ένα νέο website το κύριο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει είναι η έλλειψη user signals (πχ CTR) και θα πρέπει να έχει την υπομονή να συλλέξει η google όλες αυτές τις πληροφορίες που αποτελούν σημαντικά SEO metrics.
Μερικά facts:
- Δεν υπάρχουν αποδείξεις για την ύπαρξή του
- Η Google ποτέ δεν έχει αναφέρει κάτι για το domain authority επίσημα ή ανεπίσημα.
- Ποτέ δεν έχει πατεντάρει κάτι σχετικό με domain authority metric.
- Η ιδέα του site authority είναι πλέον 20 ετών και οι αλγόριθμοι έχουν ανανεωθεί άπειρες φορές.
- Ο όρος domain authority είναι ένα search engine ranking score (με κλίμακα από μηδέν έως 100) και αναπτύχθηκε από το moz.com για να προβλέψει πόσο καλά θα τα πάει ένα website στις αναζητήσεις.
- Η Google κατήργησε το pagerank (το έκανε μη ορατό στο κοινό και πιθανότατα υποβάθμισε την συμβολή του στην κατάταξη) γιατί “μόλυνε” τις αναζητήσεις με άσχετα αποτελέσματα από υψηλού page rank ιστοσελίδες (πχ adobe, about. com, wikipedia, κλπ) , γνωστό και ώς search results bug το οποίο διορθώθηκε.
Σύμφωνα με το moz υπάρχει το:
- domain authority που δηλώνει το βάρος, την δύναμη που έχει ένα domain.
- Και το page authority, δηλαδη το authority που έχει μία συγκεκριμένη σελίδα της ιστοσελίδας.
Η ύπαρξη του domain authority ως Google ranking metric αμφισβητείται.
Το ίδιο το pagerank αμφισβητείται, αν σκεφτεί κανείς ότι αν γράψει το website των rolling stones ένα άρθρο για την κρίση στην μέση ανατολή δεν θα μπορέσει να ξεπεράσει το αντίστοιχο άρθρο από αρκετά ειδησεογραφικά websites πολύ πολύ χαμηλότερου pagerank.
Ίσως στην Google να γελάνε βλέποντας τον αγώνα που γίνεται από την SEO κοινότητα να ερμηνευτούν όλες οι ενδείξεις των αποτελεσμάτων και να τους αποδοθούν ονόματα.
Ίσως το domain authority να μην υπάρχει πραγματικά για την Google ως ένα actual metric και να προκύπτει απλώς και μόνο επειδή ο τεχνητής νοημοσύνης αλογοριθμος ανιχνεύει user’s intent (πρόθεση χρήστη) και συνάφεια αποτελεσμάτων.
Ίσως τελικά το domain authority να μην είναι το αίτιο αλλά το αποτέλεσμα.
Ίσως παλιότερα πριν 20 χρόνια να υπήρχε και να ήταν κάποια αποτελέσματα manually (ή και αλγοριθμικά) biased.
Δεν θα ρισκάρω να γράψω άλλα αν και έκανα τεράστια έρευνα, θα αρκεστω σε αυτές τις λίγες γραμμες, γιατί το θέμα είναι πολύ καυτό και εύκολα μπορεί κάποιος να πέσει σε λάθη, από την στιγμή μάλιστα που τα περισσότερα που αφορούν το seo δεν προέρχονται από documentation ή έστω ανακοινώσεις της Google. Θα ήθελα πάντως να ακούσω την άποψη συναδέλφων που ασχολούνται με τον συγκεκριμένο τομέα και τις εξελίξεις του αδιάλειπτα.
Πηγές: https://moz.com/learn/seo/domain-authority
https://www.martinibuster.com/search-algorithms/domain-authority/
https://www.searchenginejournal.com/truth-about-domain-authority/316857/#close
https://www.searchenginejournal.com/domain-authority/246515/#close
https://en.wikipedia.org/wiki/Domain_Authority
https://www.seroundtable.com/google-domain-authority-22906.html
https://el.wikipedia.org/wiki/PageRank
https://overthinkgroup.com/domain-authority/
Δημοφιλή άρθρα
Τελευταία άρθρα
Της ίδιας κατηγορίας
Zoom-Out.gr
Διαφημιστική Εταιρεία
ΟΡΟΙ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ
FOLLOW US
0 Comments