Ποιοί χρησιμοποιούν το Digital Marketing;
Το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) το χρειάζονται όλοι όσοι εκπροσωπούνται στον ψηφιακό κόσμο με ένα website, μία εφαρμογή , ένα κοινωνικό δίκτυο κλπ.
- Μικρές επιχειρήσεις
- Μεγάλες επιχειρήσεις
- Κυβερνήσεις
- Τράπεζες
- Αθλητικά σωματεία
- Ηλεκτρονικά καταστήματα
- B2B επιχειρήσεις
Πολλοί πιστεύουν ότι το εφαρμόζουν μόνο μεγάλες επιχειρήσεις, όμως στις μέρες μας κάθε επιχείρηση, όσο μικρή και να είναι μπορεί και πρέπει να κάνει digital marketing Επίσης είναι πλέον οικονομικά προσιτό και αξίζει την επένδυση σε σχέση με το συμβατικό μάρκετινγκ.
Ποιά είναι τα κυριότερα είδη Digital Marketing;
1. Google my Business
Όταν στο 2019 λέμε μηχανή αναζήτησης όλοι εννοούμε φυσικά την google. Η google στον τομέα αυτό είναι μονοπώλιο και είτε μας αρέσει είτε όχι πρέπει να το αποδεχτούμε.
Ένα από τα πιο επιτυχημένα feature της για τοπικές επιχειρήσεις, είναι το google my business.
Πρόκειται για καταχωρήσεις που δημιουργεί αυτόματα η google για την επιχείρησή σας και την προβάλλει στις αναζητήσεις και στους χάρτες της.
Το να αποκτήσουμε την διαχείριση της καταχώρισης αυτής είναι πολύ σημαντικό και μάλιστα είναι έυκολο και δωρεάν.
>>Δείτε τι είναι το Google my Business εδώ
2. Search Engine Optimization (SEO)
Το SEO είναι η βελτιστοποίηση του website για τις μηχανές αναζήτησης.
Είναι στην ουσία η μοναδική δωρεάν διαφήμισης σας και μάλιστα η σπουδαιότερη.
Οι στατιστικές λένε πως τα δωρεάν κλικς από τις google αναζητήσεις φέρνουν περισσότερους πελάτες από τον αντίστοιχο αριθμό κλικς που έρχονται με διαφημίσεις.
To digital marketing μεσω της βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης ονομάζεται SEM (Search Engine Marketing)
3. Email Marketing
Το email marketing με απλά λόγια είναι το να στέλνεις μήνυμα με email σε μια ομάδα ανθρώπων.
Ο σκοπός σου είναι η προώθηση αλλά δεν βομβαρδίζεις απλώς το κοινό σου με διαφημίσεις.
Αντίθετα προσπαθείς να δημιουργήσεις μία σχέση με τους δυνητικούς πελάτες σου που σου εμπιστεύτηκαν το email τους και κάποια προσωπικά στοιχεία συμπληρώνοντας μία φόρμα.
Θα σας φανεί απίστευτο αλλά το email marketing, μια παμπάλαια τακτική και συχνά για κάποιους ενοχλητική (αν δεν γίνει σωστά), είναι ακόμη ο Νο 1 κλαδος του digital marketing σε convertion rate (ποσοστό μετατροπών χρηστών σε πελάτες).
4. Article Marketing
Πολλοί πιστεύουν ότι SEO σημαίνει στέλνω επισκέπτες στην αρχική σελίδα. Δυστυχώς το πιστεύουν και πολλοί επαγγελματίες του χώρου και σπαταλούν πολύ χρόνο σε λάθος σελίδες και λάθος περιεχόμενο.
Το μεγαλύτερο συχνά ποσοστό επισκεπτών, και ειδικά αυτών που θα γίνουν τελικα πελάτες, θα έρθει από άρθρα και αν φροντίσουμε εμείς γιαυτο, μετά θα μπει στην αρχική μας σελίδα, ή σε κάποια άλλη σελίδα (landing page), η οποία θα έχει ώς ρόλο να τον μετατρέψει σε πελάτη.
Γιαυτό η συγγραφή άρθρων είναι μονόδρομος αν θέλουμε να φέρουμε κίνηση και να ανταγωνιστούμε εδραιωμένες επιχειρήσεις στο ίντερνετ.
Αν για παράδειγμα είσαι Αρχιτέκτων Μηχανικός σε μια πόλη της χώρας, και δυσκολεύεσαι να καταταχτείς ψηλότερα από τους συναδέλφους σου που κατατάσονται ήδη εδώ και χρόνια στην πρώτη σελίδα της Google, μπορείς να τους ανταγωνιστείς γράφοντας άρθρα πάνω σε θέματα που ψάχνουν οι ντόπιοι χρήστες.
Για παράδειγμα, εμείς σε μία ακριβώς τέτοια περίπτωση τα καταφέραμε γράφοντας άρθρα για το κτηματολόγιο (τον καιρό που ήταν φλέγον ζήτημα, και υπήρχαν προθεσμίες και αλλαγές στου νόμους και στις διαδικασίες) και με άρθρα για την κατάταξη ξενοδοχείων σε αστέρια (κι όμως μία τόσο εξειδικευμένη δραστηριότητα μηχανικών χτύπησε πρώτη θέση και έφερε επισκέπτες και κέρδη και άνοιξε νέες δουλειές λόγω της γνωριμίας και της προσωπικής επαφής).
5. Video Marketing
Θα έχετε ακουστά τους youtubers. Πολλοί youtubers ξεκίνησαν “για πλάκα”, τα χρήματα όμως που έχουν βγάλει κάποιοι από αυτούς ήταν αρκετά ώστε να το συνεχίσουν στα σοβαρά χωρίς την αρχική πλάκα και να το κάνουν επάγγελμα.
Δεν χρειάζεται να γίνετε δημοφιλείς youtubers για να προωθήσετε την επιχείρησή σας ή το website σας. Μία σειρά όμως από βίντεο που φέρνουν όχι απλώς επισκεψιμότητα αλλά και ζεστό – έτοιμο να αγοράσει – κοινό, είναι ότι καλύτερο μπορείτε να κάνετε για την επιχείρηση σας.
Διότι άλλο είναι το να έρθουν μερικοί επισκέπτες που είδαν τυχαία μια διαφήμιση facebook και άλλο θερμοί θεατές των βίντεο σας. Για παράδειγμα αν έχετε ιστοσελίδα που προωθεί τo pet shop σας μπορείτε να κάνετε βίντεο σχετικά με το πως τα φροντίζουμε ή ότι άλλο θα βοηθήσει ή απλώς θα ικανοποιήσει την περιέργεια των δυνητικών πελατών σας.
Δημοφιλή άρθρα
Τελευταία άρθρα
Της ίδιας κατηγορίας
2 Comments
Submit a Comment
Zoom-Out.gr
Διαφημιστική Εταιρεία
ΟΡΟΙ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ
FOLLOW US
Ωραίο, thanks
Ευχαριστούμε για το σχόλιο