fbpx

Google Maps – Google my Business – 4 Νέα Χαρακτηριστικά

Διαβάζεται σε 3 λεπτά

Κινδυνεύουμε να γίνουμε γραφικοί πλέον, αλλά θα το επαναλάβουμε άλλη μία φορά. 

Δεν γίνεται να απέχεις από το Google my Business όταν είσαι τοπική επιχείρηση.

Δεν γίνεται να μην έχεις στην κατοχή σου ένα τόσο σημαντικό και μάλιστα δωρεάν εργαλείο, το οποίο φέρνει επισκέπτες και πελάτες στην πόρτα σου χωρίς καν να έχεις ιστοσελίδα.

Αν συνδυαστεί μάλιστα με ιστοσελίδα είναι δυνατόν να απογειώσει τις πωλήσεις σας, ειδικά αν είστε τοπική επιχείρηση παροχής υπηρεσιών όπως υδραυλικοί, τεχνίτες, επιχείρηση σχετική με την οικοδομή κλπ .

Αν δεν έχετε την δυνατότητα μόνοι σας να πάρετε στα χέρια σας την καταχώριση της επιχείρησή σας (την δημιουργεί αυτόματα η Google αλλά δεν συγκρίνεται με το να την διαχειρίζεστε εσείς), ζητήστε να σας βοηθήσει κάποιος που γνωρίζει.

Αν δεν ξέρετε τι είναι το Google my Business κάντε κλικ στον σύνδεσμο (ανοίγει σε νέα καρτέλα).

Τέσσερα νέα features

Ας δούμε 4 νέα χαρακτηριστικά που πρόσθεσε η Google στην υπηρεσία της Google Maps η οποία αντλεί τις πληροφορίες των τοπικών επιχειρήσεων από το Google My business.

Πραγματικά ΔΕΝ πρέπει να λείπετε από τους χάρτες.

 Η Google λοιπόν ενημερώνει τους Χάρτες με τέσσερις νέες δυνατότητες για να βελτιώσει την εμπειρία τόσο για τους χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα προκειμένου να προσεγγίσουν πελάτες.

1. Μηνύματα από τους Χάρτες και την Αναζήτηση

Για να διευκολύνει την ευκολότερη επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών, η Google φέρνει δυνατότητες ανταλλαγής μηνυμάτων στους Χάρτες και την Αναζήτηση. 

Οι επιχειρήσεις με επαληθευμένο προφίλ μπορούν πλέον να αλληλεπιδρούν με μηνύματα από πελάτες απευθείας από την εφαρμογή Χάρτες Google. 

Επαληθευμένο προφίλ σημαίνει ότι αυτό που πρέπει να κάνετε ακόμη κι αν ήδη σας προβάλλει αυτόματα, να αιτηθείτε στην Google να διαχειρίζεστε εσείς την καταχώρισή σας. 

Η επαλήθευση γίνεται με διάφορους τρόπους. Ο πιο διαδεδομένος είναι η αποστολή ενός φακέλου με έναν κωδικό “PIN” στην διεύθυνση της επιχείρησής σας και η εισαγωγή του από εσάς στον GMB λογαριασμό σας. 

Τα μηνύματα μπορούν να ενεργοποιηθούν ή να απενεργοποιηθούν από τον πίνακα ρυθμίσεων των εφαρμογών Google Maps και Google My Business.

Εκτός από το κλικ στο κουμπί “Μήνυμα” στο προφίλ μιας επιχείρησης, οι πελάτες μπορούν πλέον να ξεκινήσουν μια συνομιλία από οποιαδήποτε ανάρτηση (αν δεν το ξέρετε μπορείτε να κάνετε και posts από τον λογαριασμό σας στο GMB όπως σε κάθε κοινωνικό δίκτυο) που δημιουργήθηκε στο Google My Business. 

Στην παρακάτων φωτογραφία του searchenginejournal.com βλέπουμε πώς μοιάζει το νέο κουμπί “Μήνυμα” σε μια επαγγελματική ανάρτηση στην παρακάτω. 

Το νέο αυτό messaging χαρακτηριστικό θα επηρεάσει και το SEO της ιστοσελίδας της επιχείρησης (πηγή)

2. Ενημερωμένες πληροφορίες απόδοσης (insights)

Η Google προσθέτει περισσότερες μετρήσεις στις ήδη υπάρχουσες.

Οι νέες πληροφορίες παρακολουθούν αναλυτικότερα την απόδοση μιας επιχείρησης μετρώντας τον αριθμό και την αφοσίωσης των πελατών που ξεκίνησαν την αλληλεπίδραση με την επιχείρησής σας από τους Χάρτες και την Αναζήτηση.

Θα παρακολουθεί επιπρόσθετα των μέχρι τώρα insights και τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Συνολικό αριθμό αναζητήσεων που βρέθηκαν στο προφίλ της επιχείρησής σας.
  • Εάν η απόδοση είναι ανοδική ή χαμηλότερη από πέρυσι.
  • Μια λίστα όρων αναζήτησης (keywords) που χρησιμοποίησαν οι χρήστες της αναζήτησης για να βρουν το προφίλ της επιχείρησής σας.
  • Πόσες φορές κάθε όρος αναζήτησης έφερε ως εύρημα το προφίλ της επιχείρησής σας.

3. Ροή νέων – News feed τύπου Social Network

Πατώντας την καρτέλα Εξερεύνηση στην εφαρμογή των Χαρτών Google (maps) αυτό που θα αντικρύσετε θα σας θυμίσει facebook, instagram, και γενικότερα κάποιο κοινωνικό δίκτυο.

Συνεχή ροή δηλαδή από νέα και καταχωρίσεις σχετικές με την κοινότητα Google Maps/ My Business.

Στη ροή, οι χρήστες θα βρουν τις πιο πρόσφατες κριτικές, φωτογραφίες και αναρτήσεις που έχουν προστεθεί στους Χάρτες, άτομα που παρακολουθείτε και επιχειρήσεις που σερβίρουν φαγητό και ποτό.

Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος (εκτός από το SEO στο GMB) για να ενημερώνετε τακτικά αυτήν την καταχώριση επιχείρησης ειδικά εάν είστε στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών.

Όσο πιο συχνά δημοσιεύετε μια ανάρτηση ή προσθέτετε άλλους τύπους περιεχομένου στο προφίλ σας, τόσο πιο συχνά μπορεί να εμφανίζεται στη ροή της κοινότητας των ανθρώπων.

4. Συνεισφορές χρηστών Street View

Καρτέλα “Συνεισφορά”

Η Google διεξάγει μια πιλοτική δοκιμή μιας νέας λειτουργίας που θα επιτρέπει στους χρήστες να συνεισφέρουν εικόνες στο Street View χρησιμοποιώντας μόνο το τηλέφωνό τους.

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Street View, οι χρήστες θα μπορούν να φωτογραφίσουν μια σειρά συνδεδεμένων εικόνων ενώ μεταβαίνουν σε έναν δρόμο ή μια διαδρομή.

Η Google θα περιστρέψει αυτόματα, θα τοποθετήσει και θα ενώσει την ακολουθία αυτών των εικόνων.

Αυτή η δυνατότητα θα μπορούσε να αποδειχθεί χρήσιμη για επιχειρήσεις σε περιοχές που δεν έχουν καλή κάλυψη από το δρόμο στο google street view ή να χρησιμοποιηθεί για την υποβολή ενημερωμένων εικόνων από το εξωτερικό της επιχείρησής σας.

Το χαρακτηριστικό αυτό θα είναι σύντομα και στην χώρα μας.

Δημοφιλή άρθρα

Της ίδιας κατηγορίας

Τι είναι το TikTok. Το νέο trend του 2020 που ήρθε για να μείνει

Τι είναι το Τικ Τοκ,  το κοινωνικό δίκτυο που μπήκε τόσο ξαφνικά στην ζωή μας; Ας μάθουμε για το νέο trend μέσα...

Πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος του TikTok #foryou

Πολλές εταιρείες διατηρούν τους αλγόριθμους προτάσεών τους ως ένα απόρρητο μυστικό. To tiktok αποκάλυψε μέρος των βασικών αρχών

Branding Τι είναι [+Βίντεο]

Σύμφωνα με τον American Marketing Association, το brand είναι “ένα όνομα, ένας όρος, ένα σχέδιο, ένα σύμβολο ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό το οποίο

Τι είναι οι Landing Pages και πως βοηθούν στα κέρδη σας

Τι είναι οι Landing Pages και πως βοηθούν στα κέρδη; Είστε σίγουροι πως σας συμφέρει να στέλνετε τους επισκέπτες σας...

Πώς να χρησιμοποιήσετε το TikTok για την επιχείρησή σας

Αν και το TikTok έγινε γνωστό για χορευτικά βίντεο και βίντεο συγχρονισμού χειλιών από teenagers, η δημοτικότητά του αυξάνεται καθημερινά και το

Τι είναι το Digital Marketing

Ποιά είδη πρέπει να γνωρίζετε για να χαράξετε την στρατηγική marketing της Ιστοσελίδας σας. Φέρτε επισκέπτες κάνοντας Email, article, viral & social marketing

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Zoom-Out.gr

Η επιχείρησή σου αξίζει ένα κερδοφόρο website. Η απλή παρουσία στο διαδίκτυο δεν είναι αρκετή.

Έδρα: Σπυρίδη 120 Βόλος 

Τηλ: 2421200313 - 6947025578

(c) 2021 Zoom-Out.gr
ebook cover website creator

Δωρεάν Ebook

"Πριν αποκτήσεις το δικό σου website": Eλαχιστοποίησε λάθη και άσκοπα έξοδα. 

 

Έχετε εγγραφεί. Ελέγξτε το email σας (εισερχόμενα & ανεπιθύμητα)

responsive desgign logo icon

Δωρεάν Δείγμα

Ακολούθησε τις απλές οδηγίες που θα λάβεις και θα φτιάξουμε δωρεάν δείγμα της δικής σου ιστοσελίδας!

Θα σου ζητηθεί λογότυπο & φωτογραφίες (αν έχεις), καθώς και μερικές πρώτες πληροφορίες για την επιχείρησή σου.

 

Έχετε εγγραφεί. Ελέγξτε το email σας (εισερχόμενα & ανεπιθύμητα)

ebook cover website creator

Δωρεάν Ebook

Όσα πρέπει να γνωρίζεις, για να ελαχιστοποιήσεις λάθη και άσκοπα έξοδα. Ούτε σε εμάς αρέσουν τα spams...

Ευχαριστούμε! Έχετε εγγραφεί.